12 תשובות
מה שבא לך כאילו
אין בעיה בזה שאת רצה
אופניים יהיה יותר קשה כי את צריכה מסלול אופניים ואם אין מסלול אופניים לפי החוק את חייבת לנסוע על הכביש
אופניים יהיה יותר קשה כי את צריכה מסלול אופניים ואם אין מסלול אופניים לפי החוק את חייבת לנסוע על הכביש
אין שום סיבה שזה יהיה מביך פשוט שימי אוזניות ורוצי אני יכולה להגיד לך גם שזה לא מעניין אף אחד אם יש ילדה בת 13 שרצה
קחי איתך חברה
שואל השאלה:
^^^ יש לי כזה מסלול משל עצמי שמתחיל בסדות אחר כך עובר לכביש הראשי שמחוץ למושב שלי ומשם אני ממשיכה לסועה עד לבית שלי (זאת עליה ארוכה כזאתי עד הבית שלי) אני מניחה שזה בסדר? אני גרה במושב קטן כזה....
^^^ יש לי כזה מסלול משל עצמי שמתחיל בסדות אחר כך עובר לכביש הראשי שמחוץ למושב שלי ומשם אני ממשיכה לסועה עד לבית שלי (זאת עליה ארוכה כזאתי עד הבית שלי) אני מניחה שזה בסדר? אני גרה במושב קטן כזה....
אנונימית
כן למה שלא יהיה בסדר?
שואל השאלה:
^ היא אמרה שלפי החוק צריך לנסוע רק במסלול אופניים ושאני חייבת לנסוע על הכביש
^ היא אמרה שלפי החוק צריך לנסוע רק במסלול אופניים ושאני חייבת לנסוע על הכביש
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אני אנסה^
תודה אני אנסה^
אנונימית
בהצלחה לך
אויש אני לגמרי כמוך אני מתפדחת
אבל נראה לי סבבה להוריד גם באופניים
אני עושה באופני כושר
אבל נראה לי סבבה להוריד גם באופניים
אני עושה באופני כושר
אני חושבת שחלק משמעותי מהבעיה שלך - זה שאת מתביישת. זה שאת לא בטוחה בגוף שלך ובהחלטות שלך. ולכן אני מציעה לך לקנות נגן קטן ואוזניות טובות ולבחור את המוסיקה שהכי עושה לך טוב ולשים על האוזניים לצאת לספורט כמו מלכה. מי יכול עלייך כשאת מחליטה ושיש לך באוזניים מוסיקה מעצימה?! תני בראש!
לא ואת יודעת למה? כי אסור לך לוותר על הריצה זה היה לי גם ככה אבל את תתחילי לרוץ ותראי שאולי שיש בנאדם זה קצת מביך אבל הוא עובר אותך וזהו נעלם, הכל יהיה בסדר אולי תצאי לריצות עם עוד מישהו פעם אחת ותביני