20 תשובות
מרתון בסדרות/סרטים, לילה לבן, לבשל משהו טעים
אני מקנאה
פשוט תנצלו את הזמן הזה, תדברו המוןן אולי אפילו תגיעו לנושאים שעוד לא הגעתם אליהם, תראו מלא סרטים וסדרות, מי שמעליי אמרה כבר את כל מה שבאתי לרשום חח אבל בכללי זה נשמע ממש כיף אז תנצלי את זה! ותהנו!!
תסיימו נטפליקס
מרתון סרטים רומנטיים!!!
תתחילו סדרה חדשה ביחד
תכינו אוכל
תדברו
תשימו לק /מסיכת פנים/ להתאפר
לעשות פן או תסרוקות אחת לשניה
או תצבעו שיער בלי או עם חימצון
תעשו שעווה ביחד אם אתן צריכטת זה כיף
תעשו ספורט ביחד מהאימונים האלה של שבועיים
תחרות ציורים
תעשו שופינג באינטרנט או קניון אמיתי
ותנסו גם ללמוד כי זה חשוב

ותבינו שגם לי באא לגור עם הבסטי שלי במשך שבועיים):
איזה כיף לךך וואו
ולשאלה את יכולה לדבר איתה, לראות סרטים ביחד, לבשל, לצייר, לעשות ספורט
^^למה אתה חושב שכולנו מקנאות, כולנו פה על קראש על החברה הכי טובה זה חלום מה זה לישון איתה ועוד במשך שבועיים ואו
אנונימית
וואי שמעי
חברה שלי הגיעה לגור אצלי שבועיים בימים הראשונים היה ממש כיף ואחרי זה כבר ממש היה חופר
ושלא תביני לא נכון אנחנו חברות הכי טובות כבר 5 שנים
אז תכיני את עצמך שאולי לא יהיה לך כיף
ולשאלה אתן יכולות להכין דברים , לעצב מחדש את החדר שלך, לראות סדרות
עשיתי שבוע חופשה עם חברה שלי, אומנם זה שונה... אבל יחסית הזמן הזה נורא גרם לנו להיפתח אחת לשנייה יותר לעומק. בכללי הציעו פה אחלה רעיונות, אני משערת שלא חייבים למלא את כל הזמן הפנוי בעשייה ושלכל אחת יהיה גם את הזמן לעצמה, להיות בטלפון וכו'... אבל נראה לי שווה להתחיל סדרה ביחד, לבשל ולאכול ביחד... פשוט לזרום :)
מתכונים כאלה מסובכים וטעימים.
לעשות כל ערב בסוף היום איזה ערב בנות כזה תדברו לקים ריכולים תזמינו אוכל סרטים וזה.
לאכל ארוחות ביחד מול הטלווזייה.
לשים כל הזמן שירים בביצ כי הבית ריק ולמה לא זה ממש מרים.
תזמינו אנשים תעשו מסיבה.
תלמדו ביחד אם אתן באותה כיתה וזה כי זה ממש יעזור בכללי ועכשיו גם נגיש לכם.
אנונימית
אני היחידה שממש מסקרן אותה לדעת למה?
ולעשות ספורט ככה שתיכן תסבלו ביחד ולא בנפרד זה יעיל תאמיני לי
אנונימית
כיף לכןן! ולדעתי כן כמו שהתגובות אומרות, תעשי מרתון סרטים וכאלה :)
החברים של נאור מהתחלה פיפי תהנו
אומיגל זה ממש כיף ביחד
לעשות מרטון סדרות, לראות הרבה סרטים, לרכל, לעשות לעשות שפינגווין, למדוד בגדים אחת של השנייה ולהתאים סטים של בגדים
אני יודעת שזה לא יפה אבל אני רק מציאה שאפשר לרכל
אבאלה חלום!
אתם יכולות לעשות כזה ערבי טיפוח שוים כאלה.
פיקניק.
ללכת לים.
לצאת למרפסת לפני שקיעה עם שוקו ושמיכה.
משחקים קופסה...אני יודעת שזה נשמע באלי רצח אבל זה יכול להיות כיף ברמות!