5 תשובות
מאיפה?
אנונימית
שואל השאלה:
מהצבא
אנונימית
אי אפשר להשתחרר ביום שישי כי כבר ביום חמישי כולם הולכים לבית ולא יהיה מי שיחתום לך על הטופס טיולים
תלוי אם זה בסיס פתוח או סגור
זה לא קשור לבסיס סגור או פתוח אני הייתי בסגור והשתחררתי ביום חמישי ועוד שנייה לא היה לי מי שיחתום לי