30 תשובות
אממ נררה לי קצת מוקדם את יכולה לעשות עכשיו אבל זנ לא ממש יחזיק לך אבל תתייעצי עם מי שעושה זה הכי טוב
שואל השאלה:
אם אני מגלחת זה
1. כואב
2. לא יוצא טוב
3. יש פצעים אדומים כאלה
4. רואים עדיין את השיערות כי הן שחורות ועיקשות
ושעווה כואב רצחח ניסיתי בבית שחי יצא גרוע ולא הוריד כמעט כלום וירד לי דם
אנונימית
שואל השאלה:
לכמה זמן יחזיק?
אנונימית
בובלך קניידלעך של אחות חורגת של טעטא של יאמי דלישס דליסיסיו,
אני חושב שהינך קטנה מדי בשביל זה תחכי קצת זמן ובינתיים תגלחי את שיער הגוף שלך עם שמן קוקוס.
שואל השאלה:
ניסיתי הכל באמת הכל זה לא עובד עזבו גילוח בבקשה רק תענו לי על השאלה ששאלתי
אנונימית
לדעתי זה לא יחזיק זה יהיה כמו גילוח או שעווה ויצמח מהר שוב ולא ישרוף את השערה זה מוקדם
בטח שאת יכולה לעשות לייזר , וטיפ נוסף אחרי כל גילוח מורחים קרם/שמן גוף כדי שלא יצא פצעים קטנים כאלה
שואל השאלה:
גם גילוח לא מחזיק לי ככ הרבה זמן
ושעווה ממש כןאב איך אתן עושות את זה????
אנונימית
^ אני נגיד עושה גילוח ואז לייזר ככול שתקפידי לעשות לייזרים פחות יצא לך שיערות ..
אני נגיד אין לי כוח להקפיד אז אני מגלחת לפעמים כל יום:)
שואל השאלה:
בקושי ברגליים זה מחזיק לי גילוח.. שבוע גג
אנונימית
לכל האינפנטילים שעשו מינוס לתשובתי, היי שמי ציפורה בן צבי אני למדתי קורס לייזר במכון אקספו תל אביב, הילדה כאן נורא לצעירה ללייזר!
ניתן לעשות לייזר שלוש שנים לאחר קבלת הווסת הראשונה.
בדרך כלל זה מגיל 15 ומעלה.
במידה והילדה הבובלך שכאן תעשה לייזר בגיל כה צעיר הלייזר יגרום לנזק בלתי הפיך של שיעור יתר
בגלל שהיא כה הורמונלית.
ולכן צריך לחכות לגיל מתאים, זה בבקשה תפסיקו לבלבל את השכל של אשת האשכולות שכמותי,
אני רושמת ערכים בויקיפדיה ותומכת באנטי פופוליזם
אנונימית
שואל השאלה:
באמת?
אז איך אני אמורה להוריד שיער במפשעות ובבית שחי אם לא גילוח או שעווה
אנונימית
מאמוש שלי דבר ראשון אץ קטנה מידי,מותר לפחות מגיל 14 דבר שני אם את מגלחת וככה את עושה אז את עודה ממש אבל ממש לא טוב כי לא אמור לל להיות ככה וכנראה את עושה ממש לא טוב,דבר שלישי יש סוגים של שעווה יכןל להיות שעשית או בחרת בסוג הלא נכון
שואל השאלה:
אין איזה קרם/ספריי מיוחד למפשעות?
או משהו אחר שלא כואבב אוף
אנונימית
^^ סיס את ממש טועה אני התחלתי לייזר מגיל 13 ואין דבר רע .
וגם אחותי למה את צריכה להוריד שיער למטה מה יש לך?עם מי את כבר שוכבת שאת עושה את זה
שואל השאלה:
א-
פשוט באלי בקיץ לשים בגד ים.. רק מפשעןת לא הכל
וחוצמזה מה אכפת לך אחותי
אנונימית
תקשיבי יפה שלי , אני חושבת שתשאלי את אמא שלך היא בטח יודעת מה לעשות ואיך לעשות תשאלי אותה והיא תתן לך את הייעוץ . כי כל אחד בסטיפס אומר משהו אחר :)
שואל השאלה:
כן חשבתי על זה
פשוט רציתי לראות מה אנשים אומרים
וגם זה מביך קצת לשאול את אמא.. אבל בסדר תודה רבה
אנונימית
לא שאכפת לי מאמי אבל מה הקטע פשוט תגלחי שם או משהן
דבר שני באמת שלא ממליצה לך לעשות בגיל הזה לייזר זה לא נראה לי מתאים והיא צודקת זה יכןל לגרום לנזק בלתי הפיך
עוד לא עשיתי לייזר אבל קראתי ושאלתי אנשים וכל זה ובאמת צריך לחכות טיפה עם זה
שואל השאלה:
אמרתי. שאני. לא. רוצה. לגלח.
וואי אמרתי את זה מלא פעמים בשאלה הזאת די
זה א. כואב ב. יש קוצים ג. פצעים אדומים ד. עדיין רואים תשיערות
אנונימית
אוקי מאמי
אבל.אי.אפשר.לעשות.לייזר.כי.זה.מסוכן.לך.ואני.בסך.הכל.דואגת.לך.
ואולי גם תלמדי לגלח יותר טוב כי לא אמור להיות מה שיוצא לך עכשיו שם
גילוח לא אמור להיות כואב אלא אם את עושה את זה נכון,אולי את לא שמה קרם גוף אחרי,אולי את מגלחת בחוסר סבלנות.דיי להיות כפוית טובה כשמנסים לעזור לך
שואל השאלה:
אממ מה עשיתי שאני כפויית טןבה
אני ממש מעריכה שאת מנסה לעזור
תודה
ולא באתי לריב אז אמ די
אנונימית
תשימי למטה משחה של ויט אם זה עד כדי כך מפריע לך
אני בת 13 וכבר עשיתי לייזר אבל לא שמה למטה אבל ברגליים ושחי עשיתי וזה סבבה לגמרי אז אם באלך ואמא שלך והקוסמטיקאית שעושה את הלייזר(ואם היא אומרת שזה בסדר לעשות למטה) מסכימות אז לכי על זה :)
אנונימית
שואל השאלה:
סתום תפה נו תענה לי
אנונימית
את קטנה בובלך של קנדעלך של טאעטע
אנונימית
שואל השאלה:
תודוש תודוש תודוש
אנונימית