16 תשובות
כן
אנונימית
לא, זה כן קצת יפריע לי באוזן מתוך הרגל, אבל זה לא באמת אכפת לי
סתם ככה כן זה יפריע לי טיפה אבל אני פשוט אמשיך הלאה לא כזה אכפת לי
הממ האמת שכן אבל אנסה להתעלם
:)
:)
בהחלט. הגמרא (נדרים ז ע"ב) אומרת שצריך לנדות אחת כזה, ומי שלא ינדה אחד כזה - הוא בעצמו יהיה בנידוי...
איפה אהבת ה' יתברך?!
איפה אהבת ה' יתברך?!
כן
לא ניראה לי... אולי בקטנה
אני לא דתי אבל כן זה יפריע לי, לא מכבד
אנונימי
כן מאד
לא
^גם בצורה מכובדת זה מותר רק כדרך שבח או בפסוקים או תפילה
^הלכה אומרת שאסור להזכיר את שמו המפורש של השם לבטלה כי זה מבזה אותו
אני פשוט אגיד לך שרצוי להגיד אלוקים ואם תמשיך אני פשוט אתעלם כי זאת תהיה בעיה שלך לא שלי
לא, תגיד מה שתרצה
מאוד זה יפריע לי ממש תאמת
אני לא אעיר לך, אבל כן קצת יפריע.
באותו הנושא: