התחברות
הרשמה
שירות לאומי בבית חולים- מישהו פה היה בשירות בבית חולים איכילוב בתל אביב או אחר כמזכיר/ה רפואי.. או אפילו סייעת אחות..
מישהו פה היה בשירות בבית חולים איכילוב בתל אביב או אחר כמזכיר/ה רפואי..
או אפילו סייעת אחות..
ויכול להגיד לי איפה? מה? ואיך היה?
בבקשה זה דחוף❤
14 במרץ 2021, 00:16
שירות לאומי
בית חולים
שירות
תל אביב
מזכירות
תשובה אחת
אני הולכת להיות שם כנראה בשנה הקרובה :)
R
R.B.H
באותו הנושא:
אני מתחילה לעשות שירות לאומי בבית חולים ובגלל שזה בית חולים אז
שירות לאומי בבית חולים
אני עושה שירות לאומי בבית חולים מגעיל שם הרגשה לא משהו לא אוהבת בתור עוזרת מזכירה
מה ההבדל בין שירות לאומי בבית חולים לקופת חולים?
מישהי עשתה שירות לאומי בקופת חולים/בית חולים?
אני מתחילה שירות לאומי בבית חולים.
מישהו התנדב בבית חולים במסגרת שירות לאומי?
מישהו שנמצא בשירות לאומי בבית חולים?
אני עושה שירות לאומי בבית חולים ויותר מידי אנשים מבוגרים וגם צעירים מסתלבטים איתי
התחלתי שירות לאומי בבית חולים ואני לא מרגישה טוב
שירות לאומי בקופת חולים או בבית חולים ולמה?