6 תשובות
כן אבל יכול להיות שזה קורונה
כן , אני גם הייתי ככה. הכל טוב
כן ברור המחלות בעולם לא נעלמו
ברור שכן הקורונה באה אלינו רק לפני שנה זה לא אומר שלא חלינו לפני
כן
אבל מחשיבים את זה בתור קורונה
אנונימי
אני גם הייתי עם צינון לפני שבוע למרות שאני כבר מחוסנת, הקורונה נוספה, היא לא העלימה את שאר הדברים (: