15 תשובות
כולל מחצית שעברה 79
12 אני חושבת בזום
2
ביי
ביי
18 נראה לי
אבל הברזתי הרבה הרבה יותר מזה פשוט לא כתבו לי
אבל הברזתי הרבה הרבה יותר מזה פשוט לא כתבו לי
200 פלוס
18 חיסורים
28 העדרויות
28 העדרויות
12 לול אבל חלקם מוצדקים ולא כתבו לי מלא
2. האם אני סאחית? כן.
4
אנונימי
71
0
איף
איף
בין 2 ל3 חיסורים
42
3 חוח
באותו הנושא: