4 תשובות
ברור שיגדל, תני לזה גג שבועיים
זה ממש מבאס אבל זה יגדל לך, אם את צריכה ללכת וזה מפריע לך את יכולה לסדר את זה עם עיפרון לגבות
שואל השאלה:
שבועיים??? יואו זה הרבה
המסיכה לא מסתירה את זה:(
שבועיים??? יואו זה הרבה
המסיכה לא מסתירה את זה:(
שימי ג'ל לגבות או צללית לגבות.
אין לך מה להתבייש, זה קרה להרבה בנות גם לי.
וגם אם אין לך, אין מה להתבייש
אין לך מה להתבייש, זה קרה להרבה בנות גם לי.
וגם אם אין לך, אין מה להתבייש
באותו הנושא: