162 תשובות
"אוקיי"
לא אגיב זה לא כזה מוזר
מה אני יכולה כבר להגיב נחמד כאילו היו שחורים
הייתי מכין אינג'רה
אנונימי
שזה מגניב רצח ואני חייבת לחקור על זה
על מה המינוסיםם
אני אוהב שחור אז לא אכפת לי
אנונימי
זה לא מעניין
והם לא היו שחורים אבל גם לא לבנים
אנונימי
שואל השאלה:
^ פרקי דרבי אליעזר פרק כד
ברך נח ובניו, שנא' ויברך אותם אלהים (בראשית ט). במתנותיה' והנחילם את כל הארץ, ברך לשם ובניו שחורים ונאים, והנחילם את כל ארץ נושבת. ברך לחם ובניו שחורים כעורב, והנחילם חוף הים. ברך ליפת ובניו כלם לבני' ויפי', והנחילם מדבר ושדות אלה הנחלות שהנחילם.

מסקנה בני שם שחורים ונאים !!
אנונימי
לא יודעת לא אכפת לי
^^פעם שחור היה כמו המצרים הם היו מזרח תיכוניים ממש לא שחורים
תשמע רבנים מדברים על זה
אנונימי
שואל השאלה:
בתבליט רואים את שבט יהודה מתחנן בפני סנחריב בלכיש .
תעשו זום על הדמויות שמשתחוות לסנחריב ותגידו לי לאיזה קבוצה הייתם משייכים אותם ערבים אירופאים או אפריקאים ?
צירפתי קישור.
אנונימי
שיט כל חיי חייתי בשקר שאשכנזים הם העם השולט (אמוג'י בוכהה)
אנונימית
אתה יודע שזה לא בדיוק מה שהיה זה איור
אנונימי
שואל השאלה:
^^ המצרים ממש אבל ממש לא היו מזרח תיכונים הם היו אפריקאים גם ממוצא ניגרוידי .
צירפתי קישור מומלץ לעשות זום על תווי הפנים
אנונימי
רוב הסיכויים שדוד גם היה גינגי
אנונימי
משה היה בצבע של המצרים כי לא הבדילו אותו מהם צבע של ערבים לא שחור לא לבן
אנונימי
שזו עובדה שלא אמורה לעניין אותי.
אהה.. הם לא, הם היו עם מזרח תיכוני, יש לזה הוכחות גנטיות
כן אגב יש הוכחות גנטיות שהמצרים לא היו שחורים אבל אחרי השלטון של המוסלמים בכל מיני מדינות הם התערבבו מלא הם היו יותר בהירים מעכשיו אבם גם לא לבנים
אנונימי
אגב הפרקי דרבי אליעזר שהבאת לא קשורים לתורה בכלל חחח
אנונימי
המצרים היו שחורים זה ידוע, ככה הם מצוירים בהירוגליפים ויותר מזה - יש מומיות והם שחורים, והמבנה פנים שלהם שחור אפריקאי. המצרים של היום זה ערבים שהיגרו לפני מאות שנים. אז זה די הגיוני
זה כאילו לא טוב ולא רע איך אני אמור להגיב
שואל השאלה:
אדמוני זה לא ג'ינג'י צר לי לאכזב אותך ..
אם הוא היה ג'ינג'י הוא לא היה שורד את החום של המדבר והרי ידוע שדוד היה רואה צואן מה שאומר שהיה חשוף לשמש 24/7 לא מסתדר לי
גם לויקיפידיה זה לא מסתדר הנה

שינוי זה קשור גם לצבע עור בהיר ועדין, לעיתים גם לנמשים ורגישות לקרינת uv,

רגישות לשמש !!
אנונימי
זה גם מסביר למה האתיופים ככה
מגניב
מה זה משנה? הרי כולנו בני אדם, מין דת או גזע לא ישנו את זה
אברהם כנראה בא מטורקיה ככה שהן כנראה היו לבנים יותר ממה שאנחנו מצפים
אבל לא הייתי אומרת שחורים, יותר "ערביים" (עור כהה יחסית) זה הגיוני לתקופה
מריה וישו היו כנראה גם שזופים מאוד


לגבי דוד- אדמוני כנראה הכוונה שהיה לו עור אדום, עור שזוף יחסית. רק מוכיח את טענתי
הם היו במצרים
לא ציפיתי שיהיו לבנים
איי לכולם יהיה את האן וורד
ג'ינג'י או אדמוני הוא כינוי לאדם המתאפיין בשיער ראש בצבע כתום-אדמדם, וכן לגוון השיער הזהוב. לעיתים קרובות ג'ינג'ים הם בעלי עור בהיר ועדין, ולעיתים עורם זרוע נמשים. צבעי השיער המתוארים כג'ינג'י נעים מאדום עמוק דרך כתום וגוון נחושתי עד לזהוב מעורב עם בלונד וכלה בצבע ערמוני (חום-אדמדם, auburn).

אדמוני זה גינגי בערך אותו הדבר הוא היה אדמוני אפשר להתווכח על זה אבל יש האומרים שהוא היה גינגי וגם אם היה אדמוני זה ממש לא שחור חחחחחח
אנונימי
אמשיך את חיי כרגיל
] [
אגב בני ישראל אלה ממש לא הישראלים
הישראלים של היום באו ממלא מדינות והתערבבו הרבה במדינות שהיו בהם
אנונימי
איכס מה
אנונימי
שואל השאלה:
עבדים היינו !!
הנה עוד הוכחה שבני ישראל היו שחורים .

שמות פרק לב פסוק ב

ויאמר אלהם אהרן פרקו נזמי הזהב אשר באזני נשיכם בניכם ובנתיכם והביאו אלי ויתפרקו כל העם את נזמי הזהב אשר באזניהם ויביאו אל אהרן.

שימו לב מה יש לעבדים האלה באוזניים ?? עגילים!!
יפה מאוד!! תשובה נכונה!!
אנונימי
הייתי מגישה בקשה לאזרחות אמריקאית או משהו
זה יהיה מצחיק כי כל הגזענים ישתתקו
היינו כהה עור כי היינו חשופים לשמש אבל לא היינו שחורים... הציטוט שהבנת הוא לא מהתנ"ך ולמקרה שלא ידעת דוד המלך הוא לא דוגמה טובה כי יש לו שורשים אחרים (מרות המואביה)
אנונימי
נראה לי שהייתי שמחה איך שהוא
שואל השאלה:
תזכירו לי רק איך קראו לאבא של צפניה הנביא??

צפניה בן כושי!!
אנונימי
40 שנה במדבר עם שמש , איך לא
אנונימית
חחח לא יהיה לי אכפת מה זה משנה הקטע הוא הסיפורים פחות האנשים
הנקודה שאתה מנסה להוכיח עשויה להיות חשובה אבל כנראה יתגלה כלא נכון
רובנו הגדול יודע שהיינו שחומים יחסית אבל לא כמו האפריקאים והאתיופים
למה אתה שולח איורים וטוען שזו עובדה שהשחורים היו בני ישראל?הם היו מזרח תיכוניים צבע כמו של ערבים
קודם כל הבאת פה פרק דרבי אליעזר אין קשר לתורה בכלל
דוד לא היה שחור יש כל כך הרבה פסוקים שאפשר להבין את זה לפיהם
נוח קילל את בנו חם שיהיה עבד לאחיו גם הצאצאים איך היה אפשר לזהות אותם? בצבע השחור שלהם הם היו שחורים היה אפשר להבדיל אותם משאר האחים
אנונימי
אחלה זה לא ממש מעניין
מה זה משנה?
אגיב רגיל
למי אכפת חחחחחחחחח
אנונימי
שואל השאלה
התמונה עם העבדים ללא קשורה בכלל לעבדות מהתנך
זה על מכירת עבדים נובים
"slave market, with nubian slaves waiting to be sold"- שוק עבדים עם עבדים נובים שמחכים להימכר
שואל השאלה:
בניו של שם היו עֵילָם, אַשּׁוּר, אַרְפַּכְשַׁד, לוּד

מעניין איך עילם היה נראה ??
צירפתי קישור לוחמי בני האלמוות של פרס !!
תגידו לי כמו איזה צבע הם נראים לכם ??
אנונימי
במקרא בני ישראל היו אנשים כהים חשבתי שזה היה ברור לכולם.
אנונימית
^^שוב- בני האלמוות לא קשורים ליהודים
אם זה כן קשור אז לפחות תסביר
אבל זה לא יש לזה מקורות שהיו לא שחורים ככושים ולא לבנים כגרמנים.
שיהיו גם בצבע סגול מה אכפת לי
תמשיך להאמין לאיורים אתה בטח שחור נכון אז מחפש להצדיק את מי זה מעניין אבל אם כבר תלמד ותראה את שני הצדדים לתשובות שלי אתה לא תתייחס נכון כי אתה מתייחס לדברים ספרים שלא קשורים בכלל לתורה ושחור פעם היה שחום כמו ערבי למשל תלך למדינה שלא ראו שחורים בחייהם והם לבנים נגיד אנטארטיקה תשלח לשם ערבי יהיו בטוחים שהוא שחור הכל יחסי למה אתה משווה
אנונימי
"טוב" *אוכל צ'יזבורגר*
מה אכפת לי הצבע שלהם?
הייתי מקבל רשמית את הn-word pass שלי בחזרה
הם לא
הם היו קצת שחומים כי לפחות מי שכיום חי בארץ רובם משבט יהודה או בנימין (וכמובן לוי) שהם חיו בדרום הארץ
שמח לעזור
דרך אגב זה לא הגיוני מבחינה גיאוגרפית
שואל השאלה:
^לא הגיוני מבחינה גיאוגרפית ??
מי שחי כיום בארץ הוא משבט יהודה ??
תן לי הוכחות ??
אנונימי
כתוב איך הם היו בתקופת התנך הם היו כהים אבל ממש לא אתיופים.. ככל הנראה תימנים כאלה
אנונימי
את מנסה בכוח להוכיח משהו שהוא לא נכון
תבדקי על העמים במזרח התיכון ותראי שגם אם היינו ארבע מאות שנה במצריים (רק מזכיר שמצרים לא שחורים אלא חומים) את תראי שגם אם היינו סודנים במקור אנחנו חיינו בנחלות מספיק זמן בשביל להסתגל ולשנות את צבע העור שלנו לשחום
הם לא
כולנו אבשות
אנונימי
שואל השאלה:
הרי לפי התורה מבינים שבני ישראל תמיד הסתובבו באדמות בני חם אם זה מצרים כוש הפלישתים בבל אשור צידון הכנענים וכו'
כל העמים שסובבו אותם היו שחורים אפריקאים
עזוב את זה הם גם התחתנו איתם והתערבבו איתם .
שכבר אי אפשר היה להבדיל כמו שאמר עזרא
אנונימי
אני שמעתי על זה פעם
שואל השאלה:
בתלמוד דנים על מיקומם של עשרת השבטים:

להיכא אגלי להו? מר זוטרא אמר: לאפריקי (אפריקה). ורבי חנינא אמר: להרי סלוג.

תלמוד בבלי, מסכת סנהדרין, דף צ"ד, עמוד א'
אנונימי
"וואו איזה גילוי מרטיט"
שואל השאלה:
אפילו הבת של נמרוד בן כוש azurad (אזוראד) שמה התחתנה עם עבר זו הסיבה שתרח היה כהן גדול באור כשדים הייתה ביניהם קרבת משפחה בין נמרוד לעבריים .
מתוך ספר היובלים.
אנונימי
"סבבה"
זה די הגיוני האמת, מזג האוויר בארץ היה חם, וזה קטע אבולוציוני כזה שצבע העור מותאם לפי קרינת השמש באזור
תמיד דמיינתי אותם שחומים יחסית, כמו ערבים
שואל השאלה:
אומרים שמשה התחתן עם אשה כושית מדיינית בשם ציפורה אני יגלה לכם משהו לאברהם היו שלושה נשים להאישה השלישית קראו קטורה והבן השישי ממנה קראו מדיין עכשיו אם ציפורה הייתה אישה כושית אז מה נראה לכם שאברהם היה ?? אפריקאי!!

חוץ מזה אלוקים נתן למשה שני סימנים הראשון הוא הפיכת המוט לנחש והשני הוא שינוי צבע עור משחור ללבן כשלג(מצורע) , ואלוקים אומר לו אם לא יאמינו בסימן הראשון בטח שיאמינו בסימן השני כי עם קשיי עורף הם ..
אנונימי
שיהיו ירוקים מה אכפת לי
תקשיב, מה אכפת לי לעזעזאל מזה. אז היינו שחורים? אז מה? יאללה הבנו התקדמנו. מה כבר יש לי לחשוב על זה? שאלה סתמית בטירוף. מה בכלל אכפת לך איך נגיב, זה יעזור לך במשהו? לא! אז תן לאנשים עם שאלות קצת יותר מהותיות להגיע לחמות.
כושית זה היה גם כינוי לאישה יפה לא רק לשחורה אתה מוזמן לבדוק אתה ממש בור חבר יקר
אנונימי
אדם רעב וסקרן אני אוהב אותך איך שאתה משקיע בשאלות בלי ביסוס ושל בורים ראיתי כבר מלא :)
אנונימי
האמת שביתחס באזור בו התפתחה הדת העמים שסבבו את העם וכמות ימי השמש בשנה צבע העור של בני ישראל אומנם לא היה מה שהיום מוגדרכשחור אלה יותר דומה לשל יהודי עדות המזרח והערבים מהמדינות הסובבות אותנו כיום ולמרות זה לא אומר שזה לא יפריע למישהו לי אישית זה לא מפריע ואפילו משמח כי זה הוכחה שגזע זה סתם שטות ושבסופו של דבר גנטית כולנו שווה . רק חבל שהיחס לצבע עור הוא לא שווה
בנוסף מחקרים גילו שמקור ההומו ספיינס /האדם הזקוף הוא באפריקה כלומר שכיום כל בני האדם הם צאצאים לאדם השחור ובפרט האפריקאי
לא אכפת לי
supergiirl אני נשבע שהוא שחור אחרת הוא לא היה חופר ככה הוא מנסה להצדיק משהו כנראה עם רגשי נחיתות או משהו ;(
אנונימי
מה הביג דייל? ורק מהשאלה הזו אני מבין שאתה גזען
(בן)face הוא שחור 100 אחוז חחח
אנונימי
^ לפחות תשקיע ב c גדולה
^^^^^יש מצב
חח
אנונימי
שואל השאלה:
חָם הוא בנו השני של נח במקרא (אולי בנו הצעיר), אחיהם של שם ושל יפת, ואביהם של כוש, מצרים, פוט וכנען. בני חם ישבו במסופוטמיה, בכנען הקדומה ובאפריקה (כולל מצרים). (מויקיפדיה).
אנונימי
"אהמ, אוקיי".
איך זה קשור?
אנונימי
אני מתכוון זה שחם היה שם עדיין לא אומר שבני ישראל היו שחורים ואם כן אז בהחלט שלא האתיופים ובכלל בכלל לא האתיופים שגרים בארץ
אנונימי
שואל השאלה:
יתרה מזאת, בספר בראשית כל
העברים מתוארים על ידי הכנענים כמראה המצרים הקדומים
כפי שנראו לאחר שמת יעקב, וכל העברים
והמצרים ירדו לארץ כנען לקבור אותו. (בראשית פרק נ פסוק ז)
"נכתב כי כל זקני בית פרעה וכל
".זקני ארץ מצרים יחד עם כל העברים ירדו בפסוק נאמר, כי הכנענים ראו את מסע

."ההלוויה והכריזו, "זהו אבל קשה למצרים
זה היה מפגש מעורב של העברים והמצרים
כאחד שנקבר עברי, ובכל זאת הכנענים זיהו את
שתי הקבוצות כמצרים פשוט מכיוון שהכנענים
ראו מספר רב של אנשים שחורי עור שנראו
כולם כמו המצרים הילידים. בקיצור, הם טענו את העברים הללו במצרים.
אם העברים היו עם לבן, כפי שהובחנו אותנו
להאמין, הכנענים שהיו בקיאים גם בעברים וגם
במצרים היו מודים להם באמירת משהו כמו,
"זה אבל עצום לעברים ולמצרים," מאז שהעברים
הלבנים היו בולטים בין המצרים השחורים.
אנונימי
אחלה, ווייב
כן איפשהו שמעתי גם ש"על פי המדע גילו שאדם וחווה היו שחורים"
חחחחחחחחחח המדע מאמין באדם וחווה? זה משהו חדש
"מגניב" . ואמשיך בחיים שלי
שואל השאלה:
ישעיהו מג פסוק ג -ה
כי אני יהוה אלהיך קדוש ישראל מושיעך נתתי כפרך מצרים כוש וסבא תחתיך ד מאשר יקרת בעיני נכבדת ואני אהבתיך ואתן אדם תחתיך ולאמים תחת נפשך ה אל תירא כי אתך אני ממזרח אביא זרעך וממערב אקבצך
אנונימי
שואל השאלה:
תהילים פז פסוק ד
אזכיר רהב (מצרים) ובבל לידעי הנה פלשת וצור עם כוש זה ילד שם.


רש"י מסביר את הפסוק למי שלא הבין

פ"ז:ד'
אזכיר רהב ובבל ליודעי. עוד זאת דיבר עליך אזכיר את מצרים ואת בבל על יודעי להביא מנחה כענין שנאמ' (ישעיהו ס"ו:כ') והביאו את כל אחיכם וגו' מנחה לה' וגו':
הנה פלשת וצור עם כוש. גם הם כמצרים ובבל יתנו לב לבקש ולזכור את כל א' וא':
זה יולד שם. זה היה ממשפחות הנולדים בציון כענין שנאמר (שם כ"ז) ואתם תלוקטו לאחד אחד:
אנונימי
אומרים שזה נכון בגלל משהו שקשור ליציאת מצריים (אין לי מושג בדיוק מה הכוונה אבל המורה שלי לתנך אמרה משהו כזה)
שואל השאלה:
צפניה פרק ג פסוק י

מֵעֵבֶר, לְנַהֲרֵי-כוּשׁ--עֲתָרַי, בַּת-פּוּצַי, יוֹבִלוּן, מִנְחָתִי.

על מי נראה לך שהפסוק מדבר?
אנונימי
אוי לאא זה נורא!!!
סאייק חחח
למה שיהיה לי אכפת? אפשר לחשוב צבע עור וואו
שואל השאלה:
עדויות נוספות לכך שמשה היה עור שחור נמצא בספר בשמות
שם אלוהים מראה לו ניסים כך
שיוכל להוכיח לבני ישראל שהוא נשלח על ידי
אלוהים, אלוהים מורה למשה להכניס את ידו
לחיקו, וכשהוא מוציא אותה, הוא מצרעת, לבן כשלג

אם כבר היה משה לבן עור, מה היה
המחזה של הפיכת עורו לבן לבן? אך מכיוון שמשה ושאר העברים היו עם עור שחור,
זה היה נס חזק מאוד להפוך את העור השחור על ידו לצבע ההפוך שהוא לבן.
בפסוק אלוהים אמר למשה להחזיר את ידו
לחיקו, וכשהוא מוציא אותה, זה מתברר כמו
בשרו האחר, ומראה בבירור ששאר צבע עורו
צריך להיות אחר מאשר לבן או ההפך מלבן,
כלומר שחור.
לפי מה שההיסטוריה חשפה בנוגע למראה
הפיזי של העברים, ברור כי התיאור ההוליוודי
הזה של מוזס אינו מדויק ביותר, וניתן היה
לראות בו רק עיוות גזעני.
בפסוק אלוהים אומר שאם בני ישראל לא
מאמינים בסימן הראשון של מוט משה הופך
לנחש, אז הם יאמינו בסימן השני שהיה שינוי
עורו משחור ללבן. אלוהים אומר בבירור כמה חזק
הסימן השני, שהוא יהפוך את המאמינה מתוך בני ישראל קשיי העורף.
אנונימי
אממ זה לא ישנה לי כי כולנו בני אדם מה זה משנה לי באמת הצבע עור
הייתי רוקד באיילון דרום
משה לא היה לבן אף אחד לא אמר את זה
הוא היה כמו המצרים כי לא זיהו אותו בינהם
והמצרים של פעם לא היו שחורים הם היו מזרח תיכוניים ערבים אפילו יותר בהירים מהמצרים של היום כי המוסלמים השתלטו והתערבבו עם עמים שחורים
אנונימי
אתה מתווכח עם מלא אנשים שלמדו את התורה בכל החיים שלהם הם לא היו שחורים ולא לבנים מה יש לך חחח
אנונימי
אני מתכוון שיש מלא שלמדו את זה כל החיים שלהם והם פסקו אפילו אבל אם יש לך משהו להגיד לך תתווכח איתם אלוהים
אנונימי
שואל השאלה:
^יש לך טעות מצרים הוא הבן של חם
אנונימי
טיפש לא התכוונתי מצרים האדם מצרים מצרים העם המצרי
אנונימי
זה לא משנה ככ עבורי
היות ואכשיו אני לבן ולא שחור!
אך תמיד אמרתי לעצמי שאני שחור בנשמה ככה שזה יהיה הוכחה לכך.
אנונימי
שואל השאלה:
narmer מייסד ממלכה המצרית /פרעונית .
רק אני רואה שהוא נראה אפריקאי ??
אנונימי
אחלה
לא יותר הגיוני שהיו גם וגם?
אני אהיה מופתע בהתחשב בעובדה שרוב יהודי העולם הם בהירי עור
שואל השאלה:
queen tye גם היא הייתה "מזרח תיכונית"
אנונימי
שואל השאלה:
המלך הראשון של ישראל היה שאול בן קיש משבט בנימין חז"ל הוסיפו ואמרו ששאול היה בן כושי והבת שלו מוזכרת גם כמיכל בת כושי .
מסקנה המלך הראשון של ישראל המאוחדת היה כושי , והמלך הראשון בכל העולם היה נמרוד בן כושי .
מעניין??
אנונימי
השאלה היא

איך אני אמורה להגיב?
כנראה אמשיך בחיי כרגיל כמו שחייתי את חיי לפני הידיעה המסעירה והמשקשקת חיים הזאת
סתם אבל מה אכפת לי רציני זה לא שעכשיו אנחנו שחורים אז לא רואה איך זה ישפיע עלי
אעשה צמות
טוב
ואי בחיים לא חשבתי על זה כאילו זה ממש סבבה לא משהן מיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
יחזקאל פרק יב פסוק ג
וְאַתָּה בֶן אָדָם עֲשֵׂה לְךָ כְּלֵי גוֹלָה וּגְלֵה יוֹמָם לְעֵינֵיהֶם וְגָלִיתָ מִמְּקוֹמְךָ אֶל מָקוֹם אַחֵר לְעֵינֵיהֶם אוּלַי יִרְאוּ כִּי בֵּית מְרִי הֵמָּה.

צירפתי קישור. גלות בבל .
אנונימי
לא משנה שחור או לבן הם יהודים
הם לא היו אבל זו שאלה של "אם"
אז הייתי מגיבה כרגיל האמת שאפילו זה נשמע הגיוני אבל לא יודעת
שאתה אוכל תסביך בהגזמה
מה הבעיה
שואל השאלה:
איוב ל-ל
עֹ֖ורִי שָׁחַ֣ר מֵעָלָ֑י וְעַצְמִי־חָ֝֗רָה מִנִּי־חֹֽרֶב׃
איכה פרק ד
חָשַׁךְ מִשְּׁחוֹר תָּאֳרָם, לֹא נִכְּרוּ בַּחוּצוֹת; צָפַד עוֹרָם עַל-עַצְמָם, יָבֵשׁ הָיָה כָעֵץ.
איכה פרק ה
עוֹרֵ֨נוּ֙ כְּתַנּ֣וּר נִכְמָ֔רוּ מִפְּנֵ֖י זַלְעֲפ֥וֹת רָעָֽב׃

עמוס ט פסוק ז
הֲלוֹא כִבְנֵי כֻשִׁיִּים אַתֶּם לִי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל נְאֻם יְהוָה הֲלוֹא אֶת יִשְׂרָאֵל הֶעֱלֵיתִי מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם וּפְלִשְׁתִּיִּים מִכַּפְתּוֹר וַאֲרָם מִקִּיר.
אנונימי
זה אמור להפריע לי?
מצידי שיהיו בצבע ירוק זה לא ממש משנה באיזה צבע הם
אוקיי סואו
Btn
אני לא אגיב מה יש להגיב על זה
שואל השאלה:
תהילים פרק קנ
ג הללוהו, בתקע שופר; הללוהו, בנבל וכינור.
ד הללוהו, בתוף ומחול; הללוהו, במינים ועוגב.
ה הללוהו בצלצלי-שמע; הללוהו, בצלצלי תרועה.
ו כול הנשמה, תהלל יה: הללו-יה.

צירפתי קישור
בני שראל מנגנים את נגינתם בנינווה תחת גלות בבלית .
אנונימי
אוקי..
זה לא יוזיז לי, הכל אהיה בסדר מבחינתי
לא היו בני ישראל הכל שקר זה אנשים כתבו את התנ"ך תפסיקו להאמין לכל דבר שמספרים לכם
אנונימי
לחח מה זאת השאלה הזאת
בדיוק כמו שהייתי מגיבה אם הייתי מגלה שהם היו לבנים. זה בסך הכול צבע
אז אני מניח שאני לא יהודי, לא אכפת לי
^שינויי אקלים
אנונימי
בני ישראל חיו במזרח התיכון אז הם נראו ערביים
"אין תמיד ידעתי שאנחנו ****n"
חברים יש לי הומור שחור בבקשה לקחת אותי בציניות וסליחה עם פגעתי
אוקיי? זה אמור להפריע לי?
אני אהיה אחלה עם זה, אדישה כהרגלי אני מניחה
אוקיי ו...
אוקיי ניגה
אנונימית
רגיל, כמו שהיו אומרים לי שהם היו לבנים, והאמת שאני לא אהיה מופתעת אם יגידו שהם לא היו לבנים אלא יותר שחורים כי הם הלכו 40 שנה במדבר ומן הסתם זה המון המון שמש
שואל השאלה:
^^שלו השמאלני
מזרח תיכון זה מושג שהומצא ,
בתקופת המקרא לא היו פה ערבים !!
חיו פה באותה תקופה בני חם עם זה כנען מצרים כוש בבל אשור צידון הפלישתים וכן הלאה ..
הערבים כבשו את הארץ הזאת וגם את מצרים וחלקים גדולים בצפון אפריקה .
אתה יודע מה לא אני אומר גם ויקיפידיה אומר את אותו דבר .

ערבים הם קבוצה אתנית שמית שמוצאה בחצי האי ערב. לאחר התהוותה של דת האסלאם במאה ה-7, התפשטה האוכלוסייה הערבית באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בסדרה של גלי נדידה, כיבוש והשפעה תרבותית.

צירפתי קישור.
אנונימי
הייתי עצובה כי הם אמורים להיות ישראל צברים ומה עכשיו אתיופיה שיקרו לי כל הילדות זה הרגשה של בגידוד ואין שום קשר שעור שחור זה לא יפה או גזענות וכל אלנ
אנונימית
הייתי רץ לדתי הכי קרוב ובוהה בתגובה שלו חח
אנונימי
אני יהודי לבן ואני אומר שצריך לאסור להגיד את המילה n בכל מחיר ועוד במיוחד עכשיו שאני מגלה שגם פעם בני ישראל היו n
n - niga למי שלא מעודכן
אנונימי
אני אוכל להגיד את ה-n word
אנונימי
שואל השאלה:
אדם רעב וסקרן

בראשית פרק י פסוק י (מדובר על נמרוד בן כושי)
וַתְּהִי רֵאשִׁית מַמְלַכְתּוֹ בָּבֶל, וְאֶרֶךְ וְאַכַּד וְכַלְנֵה, בְּאֶרֶץ, שִׁנְעָר. יא מִן-הָאָרֶץ הַהִוא, יָצָא אַשּׁוּר; וַיִּבֶן, אֶת-נִינְוֵה, וְאֶת-רְחֹבֹת עִיר, וְאֶת-כָּלַח. יב וְאֶת-רֶסֶן, בֵּין נִינְוֵה וּבֵין כָּלַח--הִוא, הָעִיר הַגְּדֹלָה.

שמת לב שרשום מן הארץ ההוא יצא אשור ..
כל הממלכות שמוזכרים בפסוק הוקמו ע"י כושים!!
ממלכת בבל.
ממלכת אכד נינווה .
כולל ממלכת אשור . וכן הלאה
אנונימי
זה לא בדיוק אפשרי אבל אם כן אז אממ אחלה אולי זה יצמצם אם הגזענות או יגרום להרבה יותר שיט
סבבה
שואל השאלה:
אתה יודע מה נלך איתך בהנחה שהם היו לבנים
ליעקב נולדו 12 בנים אם איזה נשים נראה לך שהם התחתנו , מאיזה עם בהנחה שהם מוקפים בעמים ממוצא חמי אפריקאי ..
אז גם אם הם התחילו כעם לבן לפי טענתך הם התערבבו כל כך הרבה שכבר אי אפשר היה להבדיל כמו עם יוסף שאחיו לא זיהו אותו , משה זוהה כאיש מצרי וכו'.
אנונימי
שואל השאלה:
יפה אמרת ..
אתה רוצה לדעת איך הילד נראה עם האישה כושית והאב לבן הילד יצא שחור עם פנים של אפריקאי ניגרוידי הגן האפריקאי הוא הדומיננטי
זה בהנחה שהם התחילו כעם "לבן " .
אנונימי
שואל השאלה:
השושלות הראשונות של מצרים העתיקה היו אפריקאים , לאחר מכן היוונים נכנסו לתמונה ולאחר מכן הערבים שיושבים כיום נכנסו לתמונה .
הערבים שיושבים שם כיום אין להם שום קשר להיסטוריה האגדית של הפרעונים וחלק מהם גם יודעים את זה , זה למה שברו לכל הפסלים את האף וצבעו וצובעים את ציורי הקירות בגוון בהיר יותר . נטו גזענות וגניבת היסטוריה .
ואגב הפרעונים קראו לארצם kemet שזה אומר הארץ השחורה !!
אנונימי
טוב
מגניב
שמחה! עכשיו אני יכולה להגיד ניגה בלי שיקראו לי גזענית
אבל תמיד יש סיכוי, ואני דווקא מאמינה בזה.
בכיוון שבאנו מאפריקה הד.א.נ יותר קרוב לגזע השחור, זאת אומרת שאני כבר בגזע השחור אז זה לא ישנה
אני מת אמרת ניגה עכשיו
אין לי אובססיה, אמרתי את זה כי זה קשור לשאלה
"אנשים לבנים לך תבין" תנשמי חיים שלי גם לכם יש אובססיה לנאצי
הם היו במדבר ארבעים שנה אני מאוד אתפלא אם הם לא שחורים כאילו תחשבו כמה הם השתזפו
אבקש אישור לn word