81 תשובות
וואן די.
וואן דירקשן
1d!
1d
אנונימית
וואן d! (;
ג'סטין
שואל השאלה:
ההומו שבתמונה כפרעליו <3 (ההומו זה בצחוק כן?)
ההומו שבתמונה כפרעליו <3 (ההומו זה בצחוק כן?)
אנונימיתתתתתתתתתת
ג'סטין!
ג'סטין ביבע
גסטטיין אבל יש גם חתיכים באוון דרקשין אבל יותר גסטיין
גסטטין
אנונימי
ג׳סטין... 3>
שואל השאלה:
את ג'אן ביברקשן!
את ג'אן ביברקשן!
אנונימי
לא את וואן דירקשן ולא את גסטין ביבר!
שחרר ♥
שואל השאלה:
וואן דיירקשן
וואן דיירקשן
אנונימי
ביבר (כל אחד עדיף על וואן די) אבל בכללי לא זה ולא זה..
גסטין ביבר סוואגי ♥♥
את שניהם ♥♥♥♥♥
1d
אנונימית 100ממת
ג'סטין ביבר
אני בכלל לא מבינה את השאלה, וואן דירקשיין זאת להקה, של בנים מושלמים וגברים! ג'סטין זה בן אחד. לא ברמה של הארי סטיילס אם זה בשירה ואם זה ביופי. ולא לשאר הלהקה / הוא רק רוקד יותר יפה ואת האמת שאני אוהבת בנים כמו וואן דירקשיין שלא רוקדים אז זה ברור שוואי דירקשיין!
שואל השאלה:
הדיירקשניות מדרגות את התשובות של ג'סטין בגרוע
והבליבריות מדרגות את התשובות של וואן די בגרוע חחח
הדיירקשניות מדרגות את התשובות של ג'סטין בגרוע
והבליבריות מדרגות את התשובות של וואן די בגרוע חחח
אנונימית
ליני - במבחן ההצלחה ביבר לא רואה אותם ממטר
אני אוהבת את וואן דירקשן לא מעריצה מטורפת שלהם!
ג'סטין נחמד והוא טוב!
וואן דירקשן הם חמש בחורים.. ג'סטין הוא אחד.
והוא שווה את כולם ביחד..
ג'סטין כובש.. ושר מדהים.
אני באופן אישי מעדיפה את ג'סטין
ג'סטין נחמד והוא טוב!
וואן דירקשן הם חמש בחורים.. ג'סטין הוא אחד.
והוא שווה את כולם ביחד..
ג'סטין כובש.. ושר מדהים.
אני באופן אישי מעדיפה את ג'סטין
שואל השאלה:
אנשים תמיד אוהבים להשוות בין ג'סטין לוואן די ואני לא מבינה למה.
הם 5 בנים מדהימים ומוכשרים והוא בן 1 מדהים ומוכשר גם (:
וחוץ מזה שהם חברים מאוד מאוד טובים ואפילו אמרו שיש סיכוי שהם יקליטו שיר
ביחד אז למה בכלל צריך להשוות או לריב מי יותר טוב?!
אנשים תמיד אוהבים להשוות בין ג'סטין לוואן די ואני לא מבינה למה.
הם 5 בנים מדהימים ומוכשרים והוא בן 1 מדהים ומוכשר גם (:
וחוץ מזה שהם חברים מאוד מאוד טובים ואפילו אמרו שיש סיכוי שהם יקליטו שיר
ביחד אז למה בכלל צריך להשוות או לריב מי יותר טוב?!
אנונימית
אמ, אפשרות ג'?
מלאני, ג'סטין במשך שלוש שנים מפורסם כבר, וואן דירקשיין מפורסמים במשך פחות, לקח זמן עד שכולם הכירו אותם אל תשכחי, אני בטוחה שבעוד שנתיים הם עוברים את ג'סטין, תסתכלי באם ט וי ותראי שהם במקומות הראשונים עם כל שיר שלהם. ההוכחות מדברות בעד עצמן.
צודקת^אפשריות ג'?
שואל השאלה:
איכ ג'סטין הזה והבייבי שלו..
אני מודה שעכשיו הוא קצת (ממש קצת) חתיך וגם השירים שלו סבבה
אבל פעם הוא היה ממש ממש גיי! כאילו מזה השיר הזה? בייבי בייבי בייבי אוו?
חחח מילה שזה שיר של הומואים:< וואן דיירקשן יותר שווים d:
איכ ג'סטין הזה והבייבי שלו..
אני מודה שעכשיו הוא קצת (ממש קצת) חתיך וגם השירים שלו סבבה
אבל פעם הוא היה ממש ממש גיי! כאילו מזה השיר הזה? בייבי בייבי בייבי אוו?
חחח מילה שזה שיר של הומואים:< וואן דיירקשן יותר שווים d:
אנונימי
אני לא מעריצה את אף אחד מהם, אני לא סובלת אותם, אבל העובדות אומרות את שלהן וכרגע ביבר יותר אהוב, יותר מצליח ויותר מפורסם מסיבות לא ברורות.
גסטין פוראבר!
שואל השאלה:
וואן דיירקשן יותר שווים מג'סטין! עובדה שלכל הפרסים שהם היו מועמדים אליהם
ושגם ג'סטין היה מועמד הם ז-כ-ו כמו למשל בפרס "המפורסם עם הכי הרבה מעריצים"
שגם הם וגם ג'סטין היו מועמדים לזה והם זכו.
וואן דיירקשן יותר שווים מג'סטין! עובדה שלכל הפרסים שהם היו מועמדים אליהם
ושגם ג'סטין היה מועמד הם ז-כ-ו כמו למשל בפרס "המפורסם עם הכי הרבה מעריצים"
שגם הם וגם ג'סטין היו מועמדים לזה והם זכו.
אנונימיתתתתתתתת
שואל השאלה:
השאלה הייתה "מי אתם מעדיפים" ולא "מי יותר מצליח"!
למרות שברור שוואן דיירקשן יותר מצליחים חחח (;
השאלה הייתה "מי אתם מעדיפים" ולא "מי יותר מצליח"!
למרות שברור שוואן דיירקשן יותר מצליחים חחח (;
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה ולא זה אני מעדיפה את הזמר של הגנגאם סטייל *~*
והוא עקף את הבייבי של ג'סטין במאה מיליון צפיות (;
לא זה ולא זה אני מעדיפה את הזמר של הגנגאם סטייל *~*
והוא עקף את הבייבי של ג'סטין במאה מיליון צפיות (;
!!!!!
ברור שגסטין ולכל הדיירקשניות חבל מאוד שאתם מבזבזות את הזמן שלכן וואן די בעוד כמה שנים יעלמו גסטין ישרוד הרבה אחרים והוא כאן הרבה לפניהם. אזז ביווש
שואל השאלה:
מזה הרבה לפניהם כולה שנה -,-
מזה הרבה לפניהם כולה שנה -,-
אנונימי
ג'סטין <3
כל כךך ג'סטין מזה השאלה הזאת איך אתם משווים את ג'סטין לחבורת גייז האלה
אנונימית
1d
וואן דיירקשן ברור!
בלי להיכנס לעימותים עם הדירקשניות והבליבריות, אז הבחירה שלי היא טיילור סוויפט:)
אבל יש לי הרגשה שחובבות הארי סטיילס יפרגנו לי במינוסים.. ;)
אבל יש לי הרגשה שחובבות הארי סטיילס יפרגנו לי במינוסים.. ;)
וואן די תלחצו על המינוסים בהמונכם חמודים
זה נבלה וזה טרפה אני מעדיפה אומן אמיתי לא טרנד כמו כל הבנות שיש פה היית צריכה לשים מייקל גקסון (: הוא יותר טוב מהטרנד הזה ותעשו לי מינוסים אבל אתם יודעים שאני צודקת
אנונימית
אנונימית את צודקת מייקל יותר טוב, אבל פרדי הוא המלך היחיד
הילדונים האלה בוואן די וביבר פשוט לא אמנים!:)
הילדונים האלה בוואן די וביבר פשוט לא אמנים!:)
שניהם מושלמים ומוכשריםם!
אני ידעתי שיהיה מינוסים פשות עצוב לי שאתם מכחישות פעם הסתכלתם על עצמכם מהצד?!
אתם מוסיפות וש לכל דבר כמו דיבור של תינוקות מפגרים
היוש ביוש מאמוש
אתם קוראים אחת לשניה חיים שלי כאפרה עליכם וכאלה זה ערסי ופרחי!
האמת הכואבת היא שאתם חיכוי עלוב של הסרטים האמריקאים ששם יש את הפרחות האלה אז תפנימו! בחיים אין אנשים כאלה אתם האנשים שמחקים אותם אני בחיים שלי לא קארתי למישהו חיים שלי מאמושש נסיך כאפרה וכאלה אוו בכלל סוואג מזה?! זה חיכוי של מילה באנגלית כדי שתשמעו מגניבות האמת אתם ילדות טרנדים הם לא זמרים טובים וחלק לא נראים טוב! אתם סתם רוצים שיהיה לכם פוזה ורק בגלל שהם בגיל שלכם עם יצוץ עוד איזה זמר בגיל שלכם לא ממש חתיך ולא ממש מוכשר תתחילו לקרוא לו חיים שליי נסיך כאפרה מאמושש נוני וכאלה זה פאטתי אתם גם כמו הסרטים האלה שוכבות בגיל 12! כיבינמאט 12! האמריקאים עושים את זה אולי אבל אולי בני 18-19 ומתי שמישהו רוצה לשמור לחתונה אז הוא אדיוט ומפגר זה עצוב.. האמת הכואבת שקשה לי להגיד היא..
כולכם חיכוי עלוב של סרט אמריקאי לא מציעותי שתופסים מעצמם מנסים לצאת מוצלח אבל יוצעים פטתים ערסים ופרחות! זה עלוב
וגם הגסטין ביבר שלכם היתה שמועה שהוא חלה במחלה והמעריצות שלו גילחו את הראש! בן דוד שלי שהייתי קרובה עליו מת מזה ואני נורא נעלבתי מהמתיחה הזאת והוא אפילו לא התנצל על השמועה אמן אמיתי היה מערגן מופע מיוחד חינם למעריצים שתמחו בו גם עם זה לא קרה והוא לא עשה אני במקומן הייתי ממחרימה אוותו וואן דירקשן גם גרוע אתם שונאות את דה ונטד קוראות להם זקנים מגעילים מכוערים וכאלה רק בגלל שהם לא אוהבים אחד את השני! זה שהם לא מסתדרים לא עושה אותם אמנים פחות טובים! הם בחרו להיות ככה אתם לא צריכות להתנהם כמו כלבים עזובים שכל מה שהם עושים קדוש! וואן דירקשן התחילו דה ונטד רק אמרו שואן דירקשן ממש כישרונים אבל הם ממש צעירים וואן דירקשן לקחו הכל ריגשי והגיבו להם לא יפה על ציצים בטוויטר ואתם לא מכירים אותם באמת אולי כל מה שהם עושים בשביל ילדיפ וחולים זה בשביל יחסי ציבור! אתם לא מכירים אותם אז על תדברו ככה!
סיכום תעשו לי מינוסים כמה שאתם רוצים תשנאו אותי תקללו אותי והכל אבל לפחות תהיו בני אדם כנים ותפנימו..
אתם מוסיפות וש לכל דבר כמו דיבור של תינוקות מפגרים
היוש ביוש מאמוש
אתם קוראים אחת לשניה חיים שלי כאפרה עליכם וכאלה זה ערסי ופרחי!
האמת הכואבת היא שאתם חיכוי עלוב של הסרטים האמריקאים ששם יש את הפרחות האלה אז תפנימו! בחיים אין אנשים כאלה אתם האנשים שמחקים אותם אני בחיים שלי לא קארתי למישהו חיים שלי מאמושש נסיך כאפרה וכאלה אוו בכלל סוואג מזה?! זה חיכוי של מילה באנגלית כדי שתשמעו מגניבות האמת אתם ילדות טרנדים הם לא זמרים טובים וחלק לא נראים טוב! אתם סתם רוצים שיהיה לכם פוזה ורק בגלל שהם בגיל שלכם עם יצוץ עוד איזה זמר בגיל שלכם לא ממש חתיך ולא ממש מוכשר תתחילו לקרוא לו חיים שליי נסיך כאפרה מאמושש נוני וכאלה זה פאטתי אתם גם כמו הסרטים האלה שוכבות בגיל 12! כיבינמאט 12! האמריקאים עושים את זה אולי אבל אולי בני 18-19 ומתי שמישהו רוצה לשמור לחתונה אז הוא אדיוט ומפגר זה עצוב.. האמת הכואבת שקשה לי להגיד היא..
כולכם חיכוי עלוב של סרט אמריקאי לא מציעותי שתופסים מעצמם מנסים לצאת מוצלח אבל יוצעים פטתים ערסים ופרחות! זה עלוב
וגם הגסטין ביבר שלכם היתה שמועה שהוא חלה במחלה והמעריצות שלו גילחו את הראש! בן דוד שלי שהייתי קרובה עליו מת מזה ואני נורא נעלבתי מהמתיחה הזאת והוא אפילו לא התנצל על השמועה אמן אמיתי היה מערגן מופע מיוחד חינם למעריצים שתמחו בו גם עם זה לא קרה והוא לא עשה אני במקומן הייתי ממחרימה אוותו וואן דירקשן גם גרוע אתם שונאות את דה ונטד קוראות להם זקנים מגעילים מכוערים וכאלה רק בגלל שהם לא אוהבים אחד את השני! זה שהם לא מסתדרים לא עושה אותם אמנים פחות טובים! הם בחרו להיות ככה אתם לא צריכות להתנהם כמו כלבים עזובים שכל מה שהם עושים קדוש! וואן דירקשן התחילו דה ונטד רק אמרו שואן דירקשן ממש כישרונים אבל הם ממש צעירים וואן דירקשן לקחו הכל ריגשי והגיבו להם לא יפה על ציצים בטוויטר ואתם לא מכירים אותם באמת אולי כל מה שהם עושים בשביל ילדיפ וחולים זה בשביל יחסי ציבור! אתם לא מכירים אותם אז על תדברו ככה!
סיכום תעשו לי מינוסים כמה שאתם רוצים תשנאו אותי תקללו אותי והכל אבל לפחות תהיו בני אדם כנים ותפנימו..
אנונימית
וואו תגובה חכמה אחת בתוך הדיון המפגר הזה! כל מילה זהב אנונימי!
תודה (:
אנונימית
טווב דיי לחפוור
אנונימי
שואל השאלה:
קולולוללולולולולולולולוללולולולו יאללה חפלהה
קולולוללולולולולולולולוללולולולו יאללה חפלהה
אנונימי
והנה התוצאות: במקום שלישי psy, טיילור סוויפט, וqueen עם נקודה אחת.
במקום שני והמכובד מייקל ג׳קסון עם שני נקודות!
תיקו מקום ראשון עם 16 נקודות כל אחד 1d וג׳סטין ביבר!
במקום שני והמכובד מייקל ג׳קסון עם שני נקודות!
תיקו מקום ראשון עם 16 נקודות כל אחד 1d וג׳סטין ביבר!
גסטין ביבר!: )
אנונימי
היית מתה שקווין יהיו במקום השלישי! הם בכלל לא היו חלק מהסקר מה את מבלבלת את המוח? (
אני הזכרתי אותם פעם אחת, אבל זה בעקבות תגובה של ילדה אחת. זה הכול.
אני הזכרתי אותם פעם אחת, אבל זה בעקבות תגובה של ילדה אחת. זה הכול.
קווין זו הלהקה האהובה עלי!
לקחתי את כל מה שאנשים בחרו בו מישהו אמר שפרדי עדיף על כולם אז ספרתי את זה בתור קווין
לקחתי את כל מה שאנשים בחרו בו מישהו אמר שפרדי עדיף על כולם אז ספרתי את זה בתור קווין
זאת הלהקה הכי מושלמת בעולם ופרדי הוא באמת מלך..
חח אני הייתי התגובה הזאת שאמרה את זה חחח
חח אני הייתי התגובה הזאת שאמרה את זה חחח
ואן דיירקשן האהבה שלי <3
גססטין ביבברר
כ"כ וואן די.
ג'סטין!
אפחד
שניהם רדודים!
דרייקשיןן
הביטלס
מתי תבינו שאין לכן טעם להתווכח מי יותר חתיך\ שר טוב?
ג'סטין וכל חברי וואן דירקשיין חברים ממש טובים.
אין טעם להשוות ביניהם כי כל אחד מהם נראה ממש יפה ושר ממש טוב.
אין לכם על מה לריב?
אולי במקום לנסות לגלות מי יותר טוב תנסו להכיר בשניהם?
ג'סטין וכל חברי וואן דירקשיין חברים ממש טובים.
אין טעם להשוות ביניהם כי כל אחד מהם נראה ממש יפה ושר ממש טוב.
אין לכם על מה לריב?
אולי במקום לנסות לגלות מי יותר טוב תנסו להכיר בשניהם?
אין צורך להסתכסך וואן דירקשן וגסטין ביבר חברים טובים.
אפילו אחד מהם מעריץ את גסטין
אבל וואן דירקשן יותר טובים חח ביי
אפילו אחד מהם מעריץ את גסטין
אבל וואן דירקשן יותר טובים חח ביי
אולי תפסיקו להגיד שוואןדי וביבר כל הזמן רדודים ולא יודעים לעשות מוזיקה?
עובדה שהמון אנשים אוהבים את המוזיקה שלהם, לא ניתן להכחיש את זה! הם הזמרים הכי אהובים שיש לפחות מהשנים 2010 עד היום, עוד מהרגע שהם התפרסמו נוספו להם המון מעריצים.
אני בטוחה שהם ימשיכו גם בשנים הבאות, ויוציאו עוד המון להיטים טובים, שיגרמו לכם להתחרט על מה שאתם כותבים פה.
הם רק משתבחים עם הזמן, לומדים ומקבלים ניסיון, ואתם לא יכולים להגיד אחרת כי זה נכון.
30 מיליון בנות לא יעמידו פנים ולא ישמעו מוזיקה שהן לא אוהבות. אז תפסיקו לחפור בשכל
ואם קשה לכם להתמודד עם המציאות, פשוט תשמרו על זכות השתיקה. זה יהיה מועיל הרבה יותר.
ואתם מוזמנים לדרג לי את התגובה כמינוס, לשלוח לי הודעות שנאה ולקלל אותי כמה שבאלכם אני אמרתי את האמת שרובכם לא קולטים.
עובדה שהמון אנשים אוהבים את המוזיקה שלהם, לא ניתן להכחיש את זה! הם הזמרים הכי אהובים שיש לפחות מהשנים 2010 עד היום, עוד מהרגע שהם התפרסמו נוספו להם המון מעריצים.
אני בטוחה שהם ימשיכו גם בשנים הבאות, ויוציאו עוד המון להיטים טובים, שיגרמו לכם להתחרט על מה שאתם כותבים פה.
הם רק משתבחים עם הזמן, לומדים ומקבלים ניסיון, ואתם לא יכולים להגיד אחרת כי זה נכון.
30 מיליון בנות לא יעמידו פנים ולא ישמעו מוזיקה שהן לא אוהבות. אז תפסיקו לחפור בשכל
ואם קשה לכם להתמודד עם המציאות, פשוט תשמרו על זכות השתיקה. זה יהיה מועיל הרבה יותר.
ואתם מוזמנים לדרג לי את התגובה כמינוס, לשלוח לי הודעות שנאה ולקלל אותי כמה שבאלכם אני אמרתי את האמת שרובכם לא קולטים.
אנונימית
ולאנונימית היקרה שפרסמה את התגובה הארוכה -
מצטערת על בן דוד שלך, אבל שאלה לי אלייך...
מה ג'סטין קשור לזה?
זאת לא אשמתו שצצו השמועות האלה. בזה אני יכולה טיפונת להאשים את הבליבריות שלא בדקו את זה מלפני כן, אבל רק שתדעי שג'סטין לא צריך לעשות מופע בשביל דבר כזה.
ג'סטין ביקש סליחה ואמר שזאת חוצפה לעשות דבר כזה ושיש לו את המעריצים הכי טובים בעולם - תכנסי לטוויטר ותראי בעצמך.
מצטערת על בן דוד שלך, אבל שאלה לי אלייך...
מה ג'סטין קשור לזה?
זאת לא אשמתו שצצו השמועות האלה. בזה אני יכולה טיפונת להאשים את הבליבריות שלא בדקו את זה מלפני כן, אבל רק שתדעי שג'סטין לא צריך לעשות מופע בשביל דבר כזה.
ג'סטין ביקש סליחה ואמר שזאת חוצפה לעשות דבר כזה ושיש לו את המעריצים הכי טובים בעולם - תכנסי לטוויטר ותראי בעצמך.
ברור!♥♥♥♥♥♥1d♥♥♥♥♥♥ *~* *~*
1d.. רק בגלל שטיילור יוצאת עם הארי
למה שאלת? חחח!
ג'סטיןן
בטח שאת ג'סטין ♥
אמ לא יודעת
אף אחד מהם
אף אחד מהם
גסטין...
וואן דירקשן הצליחו בטעות.. עוד כמה זמן זה יירד...
וואן דירקשן הצליחו בטעות.. עוד כמה זמן זה יירד...
וואן דיי:*:****************************
אבל אין לי בעיה עם ג'ס (:
אבל אין לי בעיה עם ג'ס (:
one direction forever! justin is okey to
1D
1d, לא מעריץ שלהם אבל יש להם כמה שירים יפים
שואל השאלה:
אמאלה כמה תשובות o:
אמאלה כמה תשובות o:
אנונימי
שואל השאלה:
ג'סטין ביבר ההומו ג'סטין ביבר המכוער ג'סטין ביבר הקוף ג'סטין ביבר לא מוכשר!
ג'סטין ביבר ההומו ג'סטין ביבר המכוער ג'סטין ביבר הקוף ג'סטין ביבר לא מוכשר!
אנונימי
חח אמא בליבריות? דירקשניות?
מה נסגר איתכן בנות, תעשו לי מינוס זה לא מעניין אותי אבל אני חושבת שהגזמתם שהגעתם למצב שמתחילים לדרג אנשים על פי הדעות שלהם o_o!
כאילו wtf?!?! הם בני אדם בדיוק כמונו ולפי דעתי זה כבר מעבר להערצה זה אובססיה למשהו וזה נובע מילדותיות לפי דעתי..
אני בעד שאפשר להעריץ בן אדם, אבל בוא לא נגזים כאילו יש מקום כזה שנקרא מציאות..
ובנות אני מצטערת להגיד לכן את זה אבל לא גסטין ביבר ולא להקת וואן דירקשן יתחתנו איתכן בסוף אז לבנות שמקללות את טיילור אתם יכולות טיפה לפרגן!
הארי עושה מה שטוב לו ועם ילדות בנות 13-14 הוא לא יתחתן... בקיצור מה שאני באה להגיד פה שיש בנות שמגזימות עם הערצה שלהם כי זה כבר מוציא את החשק להעריץ בן אדם..
אני לא באה לשפוט אותכם אבל זאת דעתי - מקווה שהבנתם משהו..
וזה בסדר אתם יכולות להתחיל עם המינוסים עכשיו (-;
מה נסגר איתכן בנות, תעשו לי מינוס זה לא מעניין אותי אבל אני חושבת שהגזמתם שהגעתם למצב שמתחילים לדרג אנשים על פי הדעות שלהם o_o!
כאילו wtf?!?! הם בני אדם בדיוק כמונו ולפי דעתי זה כבר מעבר להערצה זה אובססיה למשהו וזה נובע מילדותיות לפי דעתי..
אני בעד שאפשר להעריץ בן אדם, אבל בוא לא נגזים כאילו יש מקום כזה שנקרא מציאות..
ובנות אני מצטערת להגיד לכן את זה אבל לא גסטין ביבר ולא להקת וואן דירקשן יתחתנו איתכן בסוף אז לבנות שמקללות את טיילור אתם יכולות טיפה לפרגן!
הארי עושה מה שטוב לו ועם ילדות בנות 13-14 הוא לא יתחתן... בקיצור מה שאני באה להגיד פה שיש בנות שמגזימות עם הערצה שלהם כי זה כבר מוציא את החשק להעריץ בן אדם..
אני לא באה לשפוט אותכם אבל זאת דעתי - מקווה שהבנתם משהו..
וזה בסדר אתם יכולות להתחיל עם המינוסים עכשיו (-;
אנונימית
וואן דיירקשן פוראבר עד הקבר ואחרי זה ולא את ההומו שבתמונה למעלה איכס על ג'סטין שימות אמן ואימרו אמן: אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן אמן
אנונימי
באותו הנושא: