16 תשובות
שואל השאלה:
הקראש שלי מטר 60
הקראש שלי מטר 60
אנונימית
נשים גבוהות זה הכי יפהה❤❤
(גם אני גבוהה)
(גם אני גבוהה)
אנונימית
אי אפשר להתנמך אבל יש הרבה גברים גבוהים אז זה לא באמת משנה, שטויות
הגובה לא קובע...
ככה בן גוריון אמר..
ככה בן גוריון אמר..
שואל השאלה:
כן אבל תמיד אומרים שמי שנמוך חמוד ומי שגדול מפלצת
כן אבל תמיד אומרים שמי שנמוך חמוד ומי שגדול מפלצת
אנונימית
תקשיבי זה חלום להיות גבוהה
אנונימית
שואל השאלה:
זה מבאס שאין מה לעשות עם זה
זה מבאס שאין מה לעשות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
איך לחיות עם עצמי
איך לחיות עם עצמי
אנונימית
מי אמר שהגבר צריך להיות יותר גבוה? מה אכפת לך מה הגובה שלו
שואל השאלה:
אני ארגיש חרא רצח אם יהיה בינינו הבדל כזה, החברה
אני ארגיש חרא רצח אם יהיה בינינו הבדל כזה, החברה
אנונימית
הלוואי עליי הגובה שלל, אני תקועה במטר שישים נקודה חמש חח
אחותי אני מטר שישים ומתה להיות גבוהה
תתנחמי שאת יכולה לאכול כפול ועדיין תהיי יותר כוסית מכל מטר שישים שתאכל חצי ממך
תתנחמי שאת יכולה לאכול כפול ועדיין תהיי יותר כוסית מכל מטר שישים שתאכל חצי ממך
אנונימית
אהובה גובה זה כל כך יפה תתגאי בזה לא להפך!!!
נדפקת בחיים? איזו הגזמה אז מה אם הקראש שלך מטר שישים, למה שזה יהיה משנה?
אתם עדיין יכולים לצאת, זה לא אומר כלום
אתם עדיין יכולים לצאת, זה לא אומר כלום
כן יש ניתוח אבל הוא ממש יקר וצריך ללמוד ללכת מחדש אחר כך אז עדיף שלא
השאלה לפני שבוע ככה אבל עדיין אענה, אני 1.78 ולפני כמה זמן הרגשתי בדיוק כמוך, גם לי אומרים את המשפטים שאומרים לגבוהות, בטח את יודעת חחח... איפה תמצאי חבר וכל זה, וגם אני בערך בגובה של ממש קצת בנים מהשכבה שלי, אבל אז הבנתי שאין למה להתבייש בזה, כל הדוגמניות על בגובה הזה, זה גובה שנותן נוכחות בחדר אפילו בלי לדבר, את יכולה לשים ג'ינס כזה ארוך.. לרגליים ארוכות זה מושלם
באותו הנושא: