12 תשובות
אני גם חושבת, אני כן מרגישה פספוס שלא הכרתי אותם בתקופה שהם היו פעילים אבל אני לא רואה סיבה שהם יחזרו להיות להקה. היה להם טוב ביחד אני חושבת לפחות בהתחלה, ואני חושבת שוואן דיירקשן רק פתחה אותם לעולם ומשם כל אחד הלך לכיוון שלו וכל אחד מהם מצליח ועושה את מה שהוא אוהב ומפיק את הסגנון שלו.
בקשר ללארי-
זה כבר היה ידוע שהארי היה (או עדיין?) מאוהב בלואי, הוא התוודה בזה בעצמו וגם ניתן לראות זאת בבירור בצורה בה הוא תמיד הסתכל עליו. באחד מהראיונות הוא אפילו אמר שהם דיברו על זה ושזה היה הדדי.
אני מאוד אוהבת את הרעיון שלהם ביחד ואת הכימיה בניהם, אבל אני גם מכבדת את המצב.
הדבר שהכי חשוב לי זה שהם יהיו מאושרים, בין אם ביחד ובין אם בנפרד.
אני רק יודעת שאהיה מבסוטה מהתחת אם הם יתוודו על שיש/הייתה בניהם מערכת יחסים.

בקשר לוואן די-
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל אני חושבת שלא. ברור שהייתי רוצה שהם יחזרו להיות מה שהיה פעם, אבל בפועל אני יודעת שזה לא מה שיקרה. עם כל החוויות שהם עברו נלוו גם דברים לא כל כך טובים. אני גם די בטוחה שרוב חברי הלהקה לא מעוניינים באיחוד- למשל זאיין, זה מרגיש לי כאילו הוא התנתק מהלהקה לגמרי, "מוחק" את התקופה בה הוא היה בה מחייו.
אנונימית
שואל השאלה:
בקשר לראיונות של הארי
אני די בטוחה שהוא אמר את זה בצחוק כי יש הרבה חברים שמתנהגים כמו זוג בצחוק, כן זאת הייתה קצת טעות כי יש להם קהל שלא ככ מבין ציניות (סליחה אבל זה נכון)
וגם בחיים לא היו נותנים לו להגיד את זה ברצינות.
אבל אני לא יכולה לדעת מה קורה בחיים שלהם וככה גם אתם, ואל תשכחו שיש הרבה דברים שקורים ולא קורים מאחורי המצלמות ואחנו לא באמת מכירים את אותו בן אדם אז אל תחליטו בישבילהם את מי הם אוהבים:)
בקשר ללארי אני רוצה שהם יהיו ביחד אם זה מה שעושה אותם מאושרים (לדעתי זה כן) אבל ברור שאני לא אדחוק בהם או משהו כזה
ובקשר ללהקה אני לא רוצה שהם יחזרו אבל אני כן רוצה שהם יחזרו לקשר טוב כמו פעם
בתקופה של הלהקה אני חושבת שהיה מתאים להם להשאר כלהקה אבל כרגע הם כולם התפתחו לקריירה שלהם והצליחו להשתנות ממש ואני אישית ממש אוהבת את הסולו ולדעתי כרגע לא יהיה להם מתאים להיות בלהקה
לא
אנונימית
לגבי לארי, אני לארי ואני חושבת שהם ביחד עד עכשיו (בתור תאוריה, לא עובדתית) ולפי מה שרואים עליהם גם עכשיו הם לא שמחים בזה שהם לא יכולים לצאת מהארון (השירים, הראיונות, זה שהם לא יכולים ממש לדבר אחד על השני) ואני ממש חושבת שאם הם יצאו הם יהיו מאושרים, וזה כל מה שאני רוצה בשבילם, שיהיו מאושרים, כל הבנים בלהקה.
גם אם הם ביחד וגם אם הם לא אני אתמוך בהם ואהיה מאושרת בשבילם.
לגבי החזרה ללהקה, ראו שלא היה להם טוב שמה, גם אם כל מה שהלהקה וההנהלה גרמו להם ולבעיות שנוצרו להם, אני כן הייתי רוצה שהם היו חוזרים בגלל הרבה סיבות אבל אם הם חוזרים אם אותה ההנהלה אני לא ארצה שהם יחזרו, עם כמה שזה כואב להגיד.
אבל במידה והם חוזרים אני ארצה את זה רק במידה שהם יחזרו עם הנהלה שונה, שיהיו שמחים בזמן שהם בלהקה
אנונימית
לארי אמיתי
זה דיי שקוף והם גם עושים מלא קוויר קודינג מה שאומר שהן קווירים
וואן די אני כן רוצה שיחזרו אבל רק עם הנהלה אחרת ושתהיה להם שליטה על החיים שלהם ושהסגנונות מוזיקה יתאימו לכולם
אם לא יהיה להם טוב אז לא יחזרו
לגבי לארי כן.
לא קשור אבל יש לכם שרת של וואן די בדיסקורד
^^ גם אני מאמינה בלארי אבל אני לא חושבת שלקבוע את זה כעבודה זה בסדר אנחנו לא באמת יכולים לדעת וזה לא פייר שנחליט בישבילם כי יש סיכוי שזה לא באמת נכון ואנחנו צריכים לכבד אותם :)

למרות שגם אני מאמינה שהיה ועדיין יש בניהם משהו
בגראמי התפחלצתי
אמלה הגראמי היה מושלם