3 תשובות
כן
אם את מתכוונת לגלוש אז מחר יש גלים ממש גבוהים רוב היום יש גלים בסביבות ה100-190 סמ
ובשישי קצת יורד לקראת הצהורים
אבל נראלי שגם מבחינת מזג האוויר סבבה כזה
כן אני עושה שם רכיבות כל שבוע לא מלא שם