3 תשובות
כן
אם את מתכוונת לגלוש אז מחר יש גלים ממש גבוהים רוב היום יש גלים בסביבות ה100-190 סמ
ובשישי קצת יורד לקראת הצהורים
אבל נראלי שגם מבחינת מזג האוויר סבבה כזה
ובשישי קצת יורד לקראת הצהורים
אבל נראלי שגם מבחינת מזג האוויר סבבה כזה
כן אני עושה שם רכיבות כל שבוע לא מלא שם
באותו הנושא: