5 תשובות
שואל השאלה:
שיט נו
טוב עוד חודשיים בטח יהיו שוב
אנונימית
חחח כן
אבל את יכולה לנסות בכל מקרה
תתקשרי לעירייה תשאלי אותם אולי הם יכולים להעביר אותך למישהו שעובד שם
את האמת
זה כבר מאוחר מידי
הבחירות שבוע הבא יש להם כבר עובדים ורזרבות והכל
שואל השאלה:
יש לך מושג איך אני אוכל למצוא ואיפה לחפש
אנונימית
כן
דרך הצבא
אבל גם לפני הצבא היו לי קשרים שם והכניסו אותי