22 תשובות
תגיד לבן אדם שאתה רוצה להפגש כי כבר עבר הרבה זמן, משהו פה מסריח לי
5 שנים לא נפגשתם?
אותי תנסו לנסות שוב?
וגם, תנסה למצא עוד חברים ואנשים שאתה מכיר או תנסה להכיר שהם לאו דווקא מהרשת, שתוכלו להיפגש
אותי תנסו לנסות שוב?
וגם, תנסה למצא עוד חברים ואנשים שאתה מכיר או תנסה להכיר שהם לאו דווקא מהרשת, שתוכלו להיפגש
5 שנים בלי פגישה זה חתיכת תקלה לדעתי
חמש שנים בלי להפגש? וואו
תדרוש פגישה אז זה כבר ממש מוזר
תדרוש פגישה אז זה כבר ממש מוזר
שואל השאלה:
מבקש ממנה אבל תמיד עסוקה תמיד משו תמיד דיי עכשיו נמאסס לי בדיכאון כולם ממשיכים ואני מרגיש שלא
מבקש ממנה אבל תמיד עסוקה תמיד משו תמיד דיי עכשיו נמאסס לי בדיכאון כולם ממשיכים ואני מרגיש שלא
אנונימי
זה לא נראה לך קצת מוזר? 5 שנים והיא עסוקה תמיד? תדבר איתה על זה שאתה רוצה להפגש כי זה פשוט מגוחך
אני מבינה אותך ואותה .. גם לי היה קשר כזה של כמה שנים וזה נגמר לצערי.
לפעמים הצד השני פוחד להיחשף ולבוא כדי שלא יצא מצב שדברים יראו טיפה אחרת ממה שהם במדיה ובאינטרנט..
אני מציעה שתדבר איתה ותראה לה שאתה לא אדם ש"שופט" ותשמח להכיר אותה..
לפעמים הצד השני פוחד להיחשף ולבוא כדי שלא יצא מצב שדברים יראו טיפה אחרת ממה שהם במדיה ובאינטרנט..
אני מציעה שתדבר איתה ותראה לה שאתה לא אדם ש"שופט" ותשמח להכיר אותה..
שואל השאלה:
או קלטת הולך זה בדיוקק ככה אני אשמח לפרטים עוד אפשרי??
אתם הייתם מדברים בווצפ הרבה כל שעתיים שלוש?
וכמה פעמים בעבר אמרה שביל לא יאהב שיםגש איתה יש לה פחד אבל כמה אפשר להבין אותה מה איתי לא מגיע לי חום ואהבה?
או קלטת הולך זה בדיוקק ככה אני אשמח לפרטים עוד אפשרי??
אתם הייתם מדברים בווצפ הרבה כל שעתיים שלוש?
וכמה פעמים בעבר אמרה שביל לא יאהב שיםגש איתה יש לה פחד אבל כמה אפשר להבין אותה מה איתי לא מגיע לי חום ואהבה?
אנונימי
חחח כן בכיף
תראה אני והוא דיברנו כל יומיים שלוש
ולפעמים גם אחרי שבוע כזה ..
לפעמים הוא נעלם לחודשים ולא שמעתי ממנו.
אבל לא אמרתי הרבה כי אני יודעת שיש אנשים שצריכים את הזמן שלהם
דיברנו באפליקציה של הודעות (אני לא זוכרת את השם שלה כרגע)
והוא היה ממש קרוב אלי
דיברנו הרבה ברצף . ואז היה מרחק של ימים בין כל שיחה שלנו
היינו בקשר 5 שנים
עד כמה שרציתי לפגוש אותו לא העלתי את הנושא כדי לא לגרום למן מרחק כלשהו.. או לחץ
בכל מקרה .. אחרי כמה שנים
קרה משהו וגיליתי שהוא שיקר לי לגבי דברים..
ומתוך תירוץ אמר לי שהוא "זהיר ברשת"..
עד כמה שאני מבינה אותו
זה פוגע כשאדם לא מרגיש בטוח איתך אחרי קשר ארוך..
ניסיתי לסדר את הדברים ולנסות להבין יותר
אבל הקשר נותק..
למרות הכל יש לי עוד חברים שאני בקשר איתם גם מאותה תקופה
ואנחנו עד היום מדברים בווצאך
אני חושבת אולי לפגוש אותם והם זרמו עם הרעיון
אז הצעה שלי
אל תראה שאתה ממש רוצה לפגוש אותה ושהדבר דחוף לך ..
כהתחלה.. תרמוז על זה
זה יכול לקחת כמה זמן
ובמידה והיא תרצה היא תעלה את הנושא..
בשלב הזה תוכל להציע שכל אחד יביא שני חברים שיהיו איתכם בפעם הראשונה
ומשם תראו לאן זה ימשיך(:
תראה אני והוא דיברנו כל יומיים שלוש
ולפעמים גם אחרי שבוע כזה ..
לפעמים הוא נעלם לחודשים ולא שמעתי ממנו.
אבל לא אמרתי הרבה כי אני יודעת שיש אנשים שצריכים את הזמן שלהם
דיברנו באפליקציה של הודעות (אני לא זוכרת את השם שלה כרגע)
והוא היה ממש קרוב אלי
דיברנו הרבה ברצף . ואז היה מרחק של ימים בין כל שיחה שלנו
היינו בקשר 5 שנים
עד כמה שרציתי לפגוש אותו לא העלתי את הנושא כדי לא לגרום למן מרחק כלשהו.. או לחץ
בכל מקרה .. אחרי כמה שנים
קרה משהו וגיליתי שהוא שיקר לי לגבי דברים..
ומתוך תירוץ אמר לי שהוא "זהיר ברשת"..
עד כמה שאני מבינה אותו
זה פוגע כשאדם לא מרגיש בטוח איתך אחרי קשר ארוך..
ניסיתי לסדר את הדברים ולנסות להבין יותר
אבל הקשר נותק..
למרות הכל יש לי עוד חברים שאני בקשר איתם גם מאותה תקופה
ואנחנו עד היום מדברים בווצאך
אני חושבת אולי לפגוש אותם והם זרמו עם הרעיון
אז הצעה שלי
אל תראה שאתה ממש רוצה לפגוש אותה ושהדבר דחוף לך ..
כהתחלה.. תרמוז על זה
זה יכול לקחת כמה זמן
ובמידה והיא תרצה היא תעלה את הנושא..
בשלב הזה תוכל להציע שכל אחד יביא שני חברים שיהיו איתכם בפעם הראשונה
ומשם תראו לאן זה ימשיך(:
שואל השאלה:
אז אנחנו מדברים על הזמן בווצפ אבל תמיד אומרת עסוקה ששואל שאלות ורק לפני שיושנת מגיבה נורמלי ושיחה לא היה מלא זמן ולא יודע כבר מה לעשות אני בן 25 כבר ומחכה לה מפחד שסתם פה והיא יותר קטנה ממני מפחד מהכל לא יודע כבר מה לעשות ובדיכאון מזה לא חיי בכלל
אז אנחנו מדברים על הזמן בווצפ אבל תמיד אומרת עסוקה ששואל שאלות ורק לפני שיושנת מגיבה נורמלי ושיחה לא היה מלא זמן ולא יודע כבר מה לעשות אני בן 25 כבר ומחכה לה מפחד שסתם פה והיא יותר קטנה ממני מפחד מהכל לא יודע כבר מה לעשות ובדיכאון מזה לא חיי בכלל
אנונימי
חחח אהיה כנה ..
אני מבינה אותך ומתגעגעת לזה
כשהייתי מקבלת הודעה מאותו אחד היו לי פרפרים כאלה בקטנה
אתה מרגיש את זה גם איתה?
אי אפשר לברוח מזה או למנוע את זה
אבל החיים ממשיכים
למרות שאתה מרגיש צורך להיות בקרבתה ולדבר איתה
בעתיד יש מצב שתצחק על זה
אל תתן לבנאדם להגדיר את כל חייך
בעיקר לא למישהי שלא באמת שם..
תפנה מקום לזמן שלך
כל עוד היא לא מרגישה "מוכנה"
ולא מעלה את הנושא הזה
זה הזמן שלך להתחיל לראות דברים אחרת
גם אם זה אומר לפנות זמן לאנשים חדשים
או אפילו להתנדב במקום כלשהו
אולי תמצא עבודה כלשהי במידה ואין לך כרגע..
חחח תקנה גלאיי מתכות באייבי ולך עם כמה חברים למצוא אוצרות אי שם
יש לך את כל החיים לפניך
היא או לא היא..
אתה תמצא מישהי שתהיה שם בשבילך ותדאג גם להראות לך את זה(:
אני מבינה אותך ומתגעגעת לזה
כשהייתי מקבלת הודעה מאותו אחד היו לי פרפרים כאלה בקטנה
אתה מרגיש את זה גם איתה?
אי אפשר לברוח מזה או למנוע את זה
אבל החיים ממשיכים
למרות שאתה מרגיש צורך להיות בקרבתה ולדבר איתה
בעתיד יש מצב שתצחק על זה
אל תתן לבנאדם להגדיר את כל חייך
בעיקר לא למישהי שלא באמת שם..
תפנה מקום לזמן שלך
כל עוד היא לא מרגישה "מוכנה"
ולא מעלה את הנושא הזה
זה הזמן שלך להתחיל לראות דברים אחרת
גם אם זה אומר לפנות זמן לאנשים חדשים
או אפילו להתנדב במקום כלשהו
אולי תמצא עבודה כלשהי במידה ואין לך כרגע..
חחח תקנה גלאיי מתכות באייבי ולך עם כמה חברים למצוא אוצרות אי שם
יש לך את כל החיים לפניך
היא או לא היא..
אתה תמצא מישהי שתהיה שם בשבילך ותדאג גם להראות לך את זה(:
שואל השאלה:
את ממש מדהימה תודה על כל ההשקעה:)
וכן יש לי עדין פרפרים ואם לא שולחת דואג ומתחרפן בוכה
אם עבר זמן קצת ולא רשמה
מאוד מאוד קשור אליה אני פשוט לפעמים פעם היינו עושים גם דברים איך אפשר לרמוז לה שרוצה עוד פעם נגיד עשינו דברים מחרמנים פעם והםסקנו כי היא לא רצתה יותר באלי לעשות עוד פעם איך להגיד לה?
את ממש מדהימה תודה על כל ההשקעה:)
וכן יש לי עדין פרפרים ואם לא שולחת דואג ומתחרפן בוכה
אם עבר זמן קצת ולא רשמה
מאוד מאוד קשור אליה אני פשוט לפעמים פעם היינו עושים גם דברים איך אפשר לרמוז לה שרוצה עוד פעם נגיד עשינו דברים מחרמנים פעם והםסקנו כי היא לא רצתה יותר באלי לעשות עוד פעם איך להגיד לה?
אנונימי
חחח היי תודה(:
בקשר לדברים שעשיתם..
תראה אולי היא לא מרגישה בנוח עם זה
תוכל למצוא דרך אחרת למצוא "ריגושים" בדרך בה אתה מתאר
אל תנסה לרמוז לה לגבי זה במידה והיא חשובה לך.
אם היא תרצה היא תגיד לך
חחח בכל זאת אולי תנסה למצוא דברים אחרים שיגרמו לקשר לעבוד
בצורה בה אתה מתאר
אני חושבת שאולי היא רוצה לקחת את זה לכיוון קצת אחר..
פחות "מיני" ויותר רומנטי וידידותי.
חחח תזרום עם זה
ואל תדאג במידה והיא נעלמת לכמה זמן
אתה יכול לנסות את זה גם מידי פעם, להניח את הטלפון בצד ולהנות קצת מחוץ לרשתות החברתיות וכל זה.
גם אני הייתי במקום הזה של העצב כשאותו אדם נעלם..
אבל למדתי לחיות עם זה ולהשים את זה מאחור
זה לוקח זמן לא אשקר
אבל בשלב מסוים הבנתי שאני לא צריכה לחשוב על מישהו שכבר לא שם..
לך יש עוד במה להיאחז אבל יש ימים שהיא לא תהיה שם כ"כתף תומכת" או חברה לדבר איתה..
בפעמים ההם תזכור שאין מה לדאוג , היא שם , אך לפעמים היא צריכה את הזמן שלה
עד כמה שזה מרגיש די כמו "נטישה" היא תהיה שם בשבילך, אני מאמינה בזה
אבל יש מקרים שהיא צריכה להתמודד עם המציאות . מעבר למסך..
אני באמת שמחה לעזור ולתת עצות לקשרים שחשובים לך..אם קורה משהו תמיד תוכל לכתוב לי(:
בקשר לדברים שעשיתם..
תראה אולי היא לא מרגישה בנוח עם זה
תוכל למצוא דרך אחרת למצוא "ריגושים" בדרך בה אתה מתאר
אל תנסה לרמוז לה לגבי זה במידה והיא חשובה לך.
אם היא תרצה היא תגיד לך
חחח בכל זאת אולי תנסה למצוא דברים אחרים שיגרמו לקשר לעבוד
בצורה בה אתה מתאר
אני חושבת שאולי היא רוצה לקחת את זה לכיוון קצת אחר..
פחות "מיני" ויותר רומנטי וידידותי.
חחח תזרום עם זה
ואל תדאג במידה והיא נעלמת לכמה זמן
אתה יכול לנסות את זה גם מידי פעם, להניח את הטלפון בצד ולהנות קצת מחוץ לרשתות החברתיות וכל זה.
גם אני הייתי במקום הזה של העצב כשאותו אדם נעלם..
אבל למדתי לחיות עם זה ולהשים את זה מאחור
זה לוקח זמן לא אשקר
אבל בשלב מסוים הבנתי שאני לא צריכה לחשוב על מישהו שכבר לא שם..
לך יש עוד במה להיאחז אבל יש ימים שהיא לא תהיה שם כ"כתף תומכת" או חברה לדבר איתה..
בפעמים ההם תזכור שאין מה לדאוג , היא שם , אך לפעמים היא צריכה את הזמן שלה
עד כמה שזה מרגיש די כמו "נטישה" היא תהיה שם בשבילך, אני מאמינה בזה
אבל יש מקרים שהיא צריכה להתמודד עם המציאות . מעבר למסך..
אני באמת שמחה לעזור ולתת עצות לקשרים שחשובים לך..אם קורה משהו תמיד תוכל לכתוב לי(:
שואל השאלה:
את ממש מדהימה תודה רבה
ולגבי המיני בקשר פעם היינו ואז אמרה לי להפסיק וכיבדתי אותה ולא עושה אבל לפעמים צריך ולא אומר לה וזה חסר לי מאוד
אני גבר בסופו של דבר.
ובשביל שלא לריב לא אומר לה רק אמרתי לה שמתי שצריכה שתגיד לי
את ממש מדהימה תודה רבה
ולגבי המיני בקשר פעם היינו ואז אמרה לי להפסיק וכיבדתי אותה ולא עושה אבל לפעמים צריך ולא אומר לה וזה חסר לי מאוד
אני גבר בסופו של דבר.
ובשביל שלא לריב לא אומר לה רק אמרתי לה שמתי שצריכה שתגיד לי
אנונימי
העיקר שאתה מכבד את הבקשה שלה(:
מקווה שהקשר שלכם ימשיך כך עוד הרבה שנים ויגיע גם הרגע שתדברו על פגישה כמו שקיווית..
שמחתי לקחת חלק קטן ולעזור במה שיכולתי..
חחח אולי גם אני אזכה לקשר כמו שלכם מתישהו
מקווה שהקשר שלכם ימשיך כך עוד הרבה שנים ויגיע גם הרגע שתדברו על פגישה כמו שקיווית..
שמחתי לקחת חלק קטן ולעזור במה שיכולתי..
חחח אולי גם אני אזכה לקשר כמו שלכם מתישהו
שואל השאלה:
כן אבל זה חסר לי בתור גבר לעשות ולםחות וירטואלי גם יכולה לעזור לי לגמור כמו פעם.
ולגבי הקשר אין עדין פגישה וכאלה ואני סובל ממש מזה
כן אבל זה חסר לי בתור גבר לעשות ולםחות וירטואלי גם יכולה לעזור לי לגמור כמו פעם.
ולגבי הקשר אין עדין פגישה וכאלה ואני סובל ממש מזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מצליח לחיות סתם ככה הכל סובב סביבה לפי הזמן שאומרת והכל כאילו היא םה והיא לא פה
אני לא מצליח לחיות סתם ככה הכל סובב סביבה לפי הזמן שאומרת והכל כאילו היא םה והיא לא פה
אנונימי
תראה כהתחלה..
אל תחשוב רק עליה ועל המצב שלכם
אלה בנוסף לזה תחיה את חייך
תעשה טיול עם חברים או אפילו לבד במקום נידח
או סתם תראה סרט טוב
יש לך את כל החיים לפניך
אני יודעת שאתה מרגיש שהם עוברים מהר..
אבל אם כל הזמן נחשוב על הזמן.
לא נזכה לחוות את ההווה
אל תחשוב רק עליה ועל המצב שלכם
אלה בנוסף לזה תחיה את חייך
תעשה טיול עם חברים או אפילו לבד במקום נידח
או סתם תראה סרט טוב
יש לך את כל החיים לפניך
אני יודעת שאתה מרגיש שהם עוברים מהר..
אבל אם כל הזמן נחשוב על הזמן.
לא נזכה לחוות את ההווה
שואל השאלה:
אבל מרגיש שאם ידבר אם אחרות לא יהיה טוב עם אותה האחת
אבל מרגיש שאם ידבר אם אחרות לא יהיה טוב עם אותה האחת
אנונימי
תראה תוכל להתחיל קשר חדש
לדבר עם מישהי ולהכיר אותה
אולי משם יתפתח קשר לכיוון שאתה רוצה וזה יתאים גם לה
לדבר עם מישהי ולהכיר אותה
אולי משם יתפתח קשר לכיוון שאתה רוצה וזה יתאים גם לה
שואל השאלה:
איך אפשר 2 בנות בייחד?
איך אפשר 2 בנות בייחד?
אנונימי
כל עוד אתה לא בקשר זוגי איתה אתה יכול לדבר עם בנות בכללי
להכיר
לדבר
אולי יצא מזה קשר לטווח ארוך
להכיר
לדבר
אולי יצא מזה קשר לטווח ארוך
באותו הנושא: