147 תשובות
לא.
התבוללות
את יהודייה יש כל כך הרבה אחרים שאת יכולה להיות איתם שהם יהודים גם.
לא חבל לך?
אנונימית
כן הוא גם בן אדם
לא ממש ממש לא
כן ואלה שאומרים לא אומרים את זה כי ככה חינכו אותם. אם את אוהבת מישהו לכי על זה
לא חס וחלילה בחיים לא
התבוללות
בטח, אם הוא לא שונא את ישראל או משהו אז בסדר
עשי מה שבא לך, מה אכפת לנו
לא, לא בקטע גזעני, שאלת מה אנחנו חושבים, כל אחד ודעתו
ועצם זה שאת שואלת אם זה בסדר לצאת עם בחור ערבי אומר שאת לא בטוחה במה שאת עושה ואת רוצה שיגידו לך אם זה בסדר למרות שאת בת 23 ואת לא מסוגלת לקבל את ההחלטה הזאת לבד, בכל מקרה, לא.
לא את יהודייה. תשמרי על זה כמו על אוצר
אנונימית
ברור שזה בסדר זכותך לצאת עם מי שבא לך
תצאי עם מי שבא לך אני בחיים לא הייתי יוצאת זה התבוללות
לא מומלץ זה התבוללות זה נגד הדת אל תעשי משהו שאולי תתחרטי עליו בעתיד
בוודאי. כולנו בני אדם ואם את אוהבת מישהו השמיים הם הגבול
חס ושלום!
את מבינה שאת הורסת את עם ישראל??!!
אנונימי
מה נסגר עם השאלה הזאת???????
בטח שזה בסדר איפה השאלה אני באמת לא מבין ערבים הם בני אדם בדיוק כמונו, והעובדה שהם נולדו לדת אחרת ומאמינים בדברים אחרים ממש לא צריכה לגרור כזה יחס!!!! מה לעזאזל קורה פה????? למה כל מי שכותב לה שלא מקבל פלוסים ומי שכותב שכן מקבל מינוסים? אני באמת מופתע ממה שקורה פה ואני חושב שזה אומר המון על החברה שלנו היום שנהפכה לגזענית ומפלה, וזה נהפך להיות סטנדרט.
די לגזענות!!!!!!!
כן, כל עוד הוא לא מהפרמטיבים ועדיין כדאי להמנע מזה (אני אומרת את זה מתוך חוויה של בת דודה שלי, היא יצאה עם בחור ערבי והוא ממש עשה לה רע)
והאלימות שלהם בחברה רק גודלת וכושלת וכמות הנרצחות
אין שום קשר לגזענות !! ^^
די להפיל את זה על גזענות זה התבוללות אנחנו גם ככה עם קטן מה עדיף להרוס אותו והיהודים יכחדו ???
אתם חשוכים !! לא אנחנו
אנונימית
תצאי איתו אם את בטוחה בזה, זה שהוא ערבי לא אומר שהוא חרא בן אדם.
ומה אכפת לכם מה הדת שלה איך זה אמור לשנות לכם שהיא רוצה לצאת עם מישהו שמאמין בקוראן.
כאילו אתם מחליטים עליה בגלל שהיא יהודיה אז אסור לה,,
לא
זה לא עניין של גזענות.. ידוע שלערבים יש ערכים שונים^^
אבל אולי הוא שונה, זה אינדיבידואלי
לכן זו לא שאלה שכדאי לשאול בסטיפס..
אנונימית
לא.
ואני מציעה לך לקרוא על דברים שקרו לבנות כשהן יצאו עם ערבים.
את ממש לא צריכה להקשיב לכל התשובות פה זאת זכותך להיות עם מי שבא לך וזה בחירה שלך עם עצמך. למרות שזה נוגד את הדת כמו עוד המון דברים אחרים שכל אחד מאיתנו עושה זה תלוי עד כמה את מאמינה ושומרת וגם אם את לא זה בסדר
תעשי מה שאת חושבת שנכון ואל תתני לאנשים פה להשפיע עלייך זה הרי החיים שלך
ואני ממליצה לך לקרוא על בנות שיצאו עם יהודים,
יש הרבה מאוד יהודים שעשו דברים רעים, זה לא קשור לדת
ברור שלא
כן הם כמו בני אדם זה בסדר
אנונימי
מה לא? למה לא אנשים? כי ספר אמר? באמת דיי עם זה למה הפכתם אימלה.
היא וכל מי שרוצה יצא עם כל מי שהוא ירצה, בלי קשר לדת ומין.
מינוסים מתקבלים באהבה חברים. תבינו שזה שגידלו אתכם כמו חיות בכלוב שאוסר עליכם הכל לא אומר שכולם ככה.
אנונימית
לא
ממש לא בסדר, מה רע לך ביהודים למה דווקא ערבי... העם שכל כך שונא אותנו את הולכת להתבולל איתו?
וואלה מי אתם בכלל שתגידו לה אם מי לצאת זה החיים שלה לא שלכם
כן, כן, כן ועוד פעם כן. התגובות פה עושות לי רע עד כמה שהחברה שלנו גזענית וזה צריך להיפסק.
לא זה התבוללות
תאמיני לי שיש המון יהודים שאת יכולה להכיר
תעשי מה שבאלך
נו למה את שואלת את הטרולים בסטיפס על זה
מה נסגר איתכם אנשים?
בטח שזה בסדר! הדת של בן אדם לא אומרת עליו שום דבר! זה שהוא ערבי ומאמין באלוהים אחרים לא אומר בשום צורה שהוא בהכרח בן אדם מכה!
אני באמת התפלאתי פה מכמות הגזענות הזאת. ואני עוד חשבתי שיש לאנשים פה בסטיפס שכל.
אם את ערבייה, זה בסדר.
חד משמעית לא
את בת 23
את יכולה להחליט כבר לבד בלי להתייעץ עם הרוב פה בני 16
ובכללי לדעתי אין ממש בעיה בזה.
כן, לגמרי!
כן.
אם לא אכפת לך שזו התבוללות, סבבה. ערבים שגודלו בבית טוב יכולים להיות ממש נחמדים. אני רק אזכיר לך שבדרך כלל החינוך שלהם אלים מאוד, ויכול להיות שבהמשך הקשר תתקלי בזה, אז מציעה לך להזהר ולסמוך על תחושות הבטן שלך. אבל זה ככה עם כל אחד, לא רק ערבים.
תעשי מה שעושה לך טוב
יותר מבסדר. איך האימרה הישנה אומרת - פרו והתבוללו
אנונימית
לא, התבוללות.
אנונימי
לא . קרו הרבה מקרים והוא יכול להראות לך שהוא בסדר בהתחלה ופתאום מתהפך עליך בשניה יש מקרים כאלה שגם היו בחדשות .. לא פשוט לא
טוב כי לא היו כל מיני שירה איסקוב למיניהן שבעלן היהודי הטהור התעלל בהן
אנונימית
זה בסר אבל אם את באה ממשפחה דתיה אז כנראה לא יקבלו את זה יפה. אם לא אכפת לך מהתבוללות אז כל שאר מה שכותבים פה בתגובות זה שטויות ערבים ישראלים ויהודים ישראלים חיים בערך אותו הדבר
בטח שכן תעשי מה שטוב לך❤
Z+M
לא, עם 3 הדגשים חמורים.
לא ולא ולא.
לא
אצל ערבים את לא יכולה לדעת
יום אחד יכול להתנהג כמו נסיך מהאגדות ומהחלומות
יום אחר את תגלי מפלצת חמומת מוח שלא תיתן לך לצאת מהבית ויתעלל בך על רקע כבוד המשפחה אני כבר לא יודע מה עובר בראש שלהם
את הצד הרע שבו והמפלצתי בדרך כלל מגלים אחרי החתונה כשאת כבר בכפר שלו ואין אף אחד שיכול להציל אותך כשאת במגרש שלו
בתור יהודיה ממש לא , בלי קשר לגיל שלך
לא נקודה
מה לא הבנתי למה לא?
תקשיבי לנו בתכלס אסור להתערב לכם בזוגיות עם אתם אוהבים אחד את השנייה זה מה שחשוב ולא אף אחד אחר יחליט לכם ועל תענו לי זו דעתי אתם יכולים לא להסכים או להסכים זו דעתי
Z+M
^^למה לא? נו באמת דיי להיות מנותקת תראי את כל הדגנרטים בתגובות, בעולם מתוקן בטח שיכולת להגיד למה לא.
בעולם הזה כל מיני יודן אוונג'רס כדוגמת להבה גורמים לזה להיות חריג ובלתי אפשרי
אנונימית
את בת 23 וצריכה אישור מילדים בני 14?
כן אני מהטיפשים האלו שאין להם מושג מה הולך במדינה שלהם
לכן שאלתי
כל האנשים פה שאומרים לא תתביישו.
הוא בן אדם קודם כל.
בדיוק כמוני וכמוכם, מה זה משנה אם הוא ערבי, יהודי, דרוזי או כל דבר אחר
הוא בן אדם ואם היא רוצה לצאת איתו אז זה מקסים ותעני❤
מיטב המוחות הגדולים במדינה, ביניהם ילדות בנות 12 מיד עונים לשאלתך
אנונימית
בעזרת השם^
אנונימית
כן, כל אלו שאומרים לא חבורת גזענים אפסים
לא כי את יהודיה
ממש לא.
זה התבוללות!
אם את אוהבת אותו ועניין הדת וההתבוללות לא מפריע לך אז כן בסבבה שלך
לא הבנתי מה הוא יהרוג אותה? זה קשור לדת? ואם היא לא דתיה אז למה לא? אם היא רוצה ואם היא אוהבת אותו אני באמת לא רואה סיבה שלא ואני גם לא רואה סיבה שאחרים יבקרו אותה על זה... אני מניחה שמותר לה לעשות מה שבה לה והיי לדעתי את לא צריכה לשאול אפילו (שוב, אין לי מושג למה זה רע
אף אחד לא הסביר לי למה זה רע אז אני פשוט אומרת את דעתי לפי מה שאני הבנתי מזה)
בן כמה הוא
חד משמעית כן
תעשי מה שטוב **לך**
לא לילדי סטיפס בני 12 שכל מה שחינכו אותם זה להגיב בשליליות לכל דבר שקשור בערבים, מה שמצחיק שכל אלה שאומרים לא מבחינת גזענות, הם ערבים בעצמם- מרוקאים, תימנים, עיראקים- מדינות ערב.
חלאס להיות צבועים. שתעשה מה שטוב לה בין אם זה כן ובין אם זה לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנונימית
תעשי מה שבא לך ומזה קשור לגיל שלך
תעשי מה שטוב **לך**
לא לילדי סטיפס בני 12 שכל מה שחינכו אותם זה להגיב בשליליות לכל דבר שקשור בערבים, מה שמצחיק שכל אלה שאומרים לא מבחינת גזענות, הם ערבים בעצמם- מרוקאים, תימנים, עיראקים- מדינות ערב.
חלאס להיות צבועים. שתעשה מה שטוב לה בין אם זה כן ובין אם זה לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנונימית
אמלה השם ישמור כמה נאיביות יש היופ
וואי באמת שזה מטריף אותי כמות השנאה והגזענות שיש כאן ואחר כך אנחנו מתפלאים שכל כך שנאו אותנו כל האלפיים שנה האלה
עצוב
ימסכנים היא יהודיה מה אתם מעודדים אותה בטח הרוב פה שמאלנים שלא נדע איזה אנשים יש במדינה היום
ליטרלי התבוללות.
די כבר כולם זה מממש לא קשור לגיזענות!!
די לרשום גזענות גזענות זה מממש לא נכון!
ואני אומרת שלא
הם חתיכים אז כן
אנונימי
כן תפסיקו להיות גענים.
מה אנחנו נראים לכם מדברים שטויות?
תסתכלו אפילו פה באתר בשאלה יש פה כמה יהודיות שאמרו שהן מכירות אישית יהודיות שסבלו מנחת זרועם של ערבים שבהתחלה התנהגו איתן כמו נסיכים עד שהפרצוף האמיתי התגלה
ודי לקשר כל דבר לגזענות
טוב קריוס ובקטוס תמשיכו לעשות לי דאבל מינוס יא דגנרטים נמאס מכם תתפכחו כבר
אנונימית
לא..
בסדר אז תגידו שאתם לא אוהבים כנאפה מה קרה
אנונימית
חיים שלי תעשי מה שאת אוהבת.
אם יש בניכם משיכה וזה עובד, אז לכי על זה.
אבל אם את לא מכירה אותו או שהוא פשוט קונה אותך בתכשיטים כמו שכולם עושים, אז אל בבקשה, זה רק יפגע בך יותר.
ובבקשה אל תתייחסי לתגובות של ההתבוללות.
מה זה כולם בתגובות בומרים בני 50 מי ישמע כאילו לצערי אין גברים אלימים יהודיים. יקירתי בא לך להתחיל לצאת עם מישהו? מה זה משנה מה המוצא או הדת שלו כל עוד הוא בן אדם טוב. שבת שלום לכולכם
לא!!
אל תעשי את זה לעצמך בבקשה
זה דורש הרבה יותר הכירות.
אם סתם הוא התחיל איתך, לא.
ולא "לא" של ממליץ, זה "לא" של "את מסכנת את החיים שלך".
אם אתם מכירים כבר הרבה זמן, עם קשר עמוק, ואחרי כל השיכולים (ותמיד יש) את בוחרת שכן, אז נראה לי לגיטימי.
אבל סתם להתחיל לצאת, ממש לא.
ואם את גרה בפריפריה בעיר מעורבת (סגנון ירושלים),
יכול מאוד להיות שירצחו אותו.
אני לא ממליץ להכנס לסיבוך הזה בכלל
(ויש לי ניסיון עם זה, אני לא זורק מילים באוויר.).

אם את כבר מאוהבת, אז דברי איתי בפרטי ואני אנסה לעזור לך. באמת שיש לי ניסיון בתחום הזה.

אבל אם זה בקטע של:
הוא הציע לך לצאת, והוא היה נראה טוב (הוא ערבי, הם נראים טוב)... אז אפילו לא צריך לדבר, התשובה היא לא!
ברור שלא. את יהודיה, וה' קידש אותך מכל העמים.

מה זה הזלזול הזה "כי הספר אמר".

כאילו זה ספר ספרותי, או לא יודע מה מה. זה מה שמלך העולם מסר לנו מתי שכל עם ישרלא שמעו את קולו.
וכל מי שאומר שהוא לא גזען בתגובות אבל דופק משפטים שלא יביישו אף נאצי בבקשה תשתקו. מאמי אם הוא אלים/רוצח אל תלכי אליו מן הסתם בין אם הןא יהודי מוסלמי או נוצרי
התגובות פה הזויות מינימום בני ברק
תתקדמו
אלה שמגנות על הערבים מזכירים לי את השמאלנית מהישראלים
כל מי שנגד "התבוללות" רק מקדם ראיה נאצית בה יש גזע טהור ומושלם שאסור לו להתערבב עם שאר הגזעים, תקראו כתבי עת של היטלר- לגמרי תוכלו למצוא את המילים שלכם שם רק עם המילה יהודי במקום ערבי.
שבלול שובב
אנחנו גזענים? מעל 100 אלף יהודיות נפלו קורבן לערבים שקנו להן מתנות ושיחקו אותה נסיכים מדהימים ואז אחרי החתונה הם התעללו בהם קשות בכפר
אנחנו גזענים? אנחנו בסך הכל יש מצב שאנחנו מגנים פה על החיים של הבחורה יא מתייפייפיית
את מנסה להתייפייף כי זה נראה טוב וזה מצטלם יפה
אני בתור יהודי מנסה להגן פה על החיים של הבחורה
כבר הייתה פה בחורה לפני שבועיים באתר שסיפרה שערבי שהתנהג אליה בג'נטלמניות במקום העבודה שאל אותה מי החבר שלה והערבי אמר לה שהוא יפרק אותו במכות עם החמולה שלו וזה עוד ערבי שהתנהג אליה מאוד יפה בעבודה וגם נגע בה כשהיא לא הסכימה לו שהוא יגע
מה לעשות? צריך להיזהר ולחשוד בהם זאת האמת. הסטטיסטיקה מדברת בפני עצמה אני לא המצאתי נתונים
ממש לא חוץ מההתבוללות את תסבלי
אנונימית
לא בקטע גזעני , אבל את יהודיה וזה נקרא התבוללות יש מספיר יהודים בארץ למה דווקא אותו? חבל..
אנונימית
אל תעשי את הצעד הזה. את עוד צעירה ויכולה להכיר בחורים טובים ממנו פי אלף (לא כי הוא ערבי אז הוא אלים וכו' אלא לכל דבר יש תחליף...) אם זה המחיר שאת צריכה לשלם בשביל לשמור על הדם היהודי שלך, אז תשלמי אותו בגאווה, לא במסכנות...
הסבים והסבתות שלנו נרצחו בשואה כדי לשמור על המסורת, לשמור על דם יהודי טהור. למה כל הדורות לפנינו נלחמו? כדי שבחורה שהכירה בחור לא יהודי תצא איתו ואולי תתחתן איתו גם? אני מתחננת אליך, אל תעשי את זה!!!
אל תעשי את זה לעצמך!!!
זה לא משנה אם את אוהבת אותו אך פעם אי אפשר לדעת מה הכוונות של ערבים הם שונאי יהודים!!
רציני אתם מדברים על כמה שערבים גרועים אבל מה איתכם? מה עם היהודים המקסימים פה? בושה של מדינה, בושה של דת. אני יותר משמחה לעוף צפה כמה שיותר מהר ומי יודע אולי יתמזל מזלי ואני אמצא איזה מישהו ערבי נחמד ונהיה ביחד.
מדינה גזענית.
אנונימית
וואי איזה אנשים מוזרים עברתי לaskpeople לא צריכה את הדוסים אונליין הזה יותר
אנונימית
כן אם את אוהבת אותו אז לכי על זה :)
כן. הגזענות בתגובות פה מזעזעת
כן, רק תוודאי שהוא בסדר והמשפחה שלו גם.

לא ישר להתחתן.
צפייה נעימה
וזה עוד סרטון ישן
מאז עוד הרבה יהודיות הספיקו ליפול במלכודות הפיתוי שלהם. הם יודעים לדבר יפה ולקנות מתנות אבל אחרי החתונה? כל החיים שלך ידפקו ואת תהיי אישה מוכה
אמיר חצרוני היקר
כתבת המון מילים, אבל אמרת ממש קצת
בסדר הבנתי, יש *לך* עיקרון שחשוב *לך*
לי יש ראיית עולם אחרת, שלא מבוססת על גזע, בעלת עקרונות אני מניחה שונים משלך
למה שלא תניח לאנשים לעשות את הבחירות שלהם?
אם אתה לא רוצה לצאת עם ערבים/ערביות אז פשוט אל תצא, מה אכפת לך מאחרים
לא מבינה למה לא
הוא בן אדם
ויכול להיות שיהיה לה יותר טוב איתו מאשר אדם יהודי
זה לא משנה
לפי דעתי לא כי אני רוצה מישהו שומר מצוות ודתי ויהודי,אבל זכות שלך לצאת איתו אני דתייה ואני אומרת שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב ורוצה ואם את אוהבת אותו למה לא?
מזה קשור אבלל
זה שיש ערבים רעים לא אומר שכולם ככה. מבטיחה לכם שיש פי 10 יותר יהודים אנסים, פדופילים ומתעללים. דיי עם הגזענות הזאת
לא כל הערבים כאלה ^
מי אמר לכם שהיא יהודיה?
שיט איך מוחקים תגובה :v
מכן, אם את אוהבת לחוות אלימות
לכל המתייפייפים/בורים חסרי הניסין וההיכרות עם האוכלוסייה הערבית שכותבים שזה בסדר לגמרי
אתם חיים בסרט או בבועה ואני לא מאשים אתכם
אבל לכתוב לה שזה לגיטימי
זה כבר לסכן את החיים שלה
אם אתם לא יודעים זה בסדר
אבל אל סתם תגידו
זה עניין גדול מהתדמית המושלמת שאתם מנסים לבנות על עצמך בראש
יש שנאה ואיום שבאים מהאוכלוסייה הערבית כלפי היהודים
להניח שבגלל שאתם רוצים שלום כל בני האדם רוצים שלום
זו הנחה קצת גזענית וטיפשיט
אם תעקבו אחרי ההיסטוריה של ההומוספייאנס אחד הדברים הכי בולטים שהוא מעולם לא חיפש זה שלום
הוא תמיד שאף להיות "הכי"
למה אתם חושבים שעכשיו זה שונה?
תסתכלו דקה 06:48
מותר לערבים מוסלמים לפי הקוראן להכות נשים וגם השייח בעצמו אומר את זה שמותר להכות נשים וכמובן שגם יהודיות
תמשיכו להגן עליהם חבורת יהודים ויהודיות נאורים
כן, מה הקשרר
כן תעשי מה שאת רוצה. וכל מי שאומר שיש שם אלימות גם פה יש כל שני וחמישי אונסים אנשים ומרביצים אותם.
גזענות - זה משה אחר. לאן הגנעו?!

ארמנו ששיש לנו מעמד מיוחד, אלא אמרנו שצריך להשמיד את הערבים, אלא שאסור לנו להתערב איתם.

בניגוד להיטלר, שכתב את דבריו מפרי דמיונו של מוחו הקודח, אנחנו אורמים דברי אלוקים חיים, ולא קבענו סתם ככה שאנחנו העם הנבחר, אלא זכותו של מי ברא את העולם לבחור את מי שהוא רואה לנכון...
כל עוד הוא לא שחור אז כן
טוב, אני חושבת שכולם פה סופר במתח לאור כמות התגובות...
שואלת השאלה, מוכנה להגיב פה? זה ממש מרתק...
דיברתי פה בפרטי לפני כמה ימים עם ערבי נחמד באתר והוא אמר לי שכתוב בחדית שיש נבואה שתקרה מלחמה באחרית הימים בין המוסלמים ליהודים כאן ויקרה נס ואלוהים יגרום לעצים ולסלעים להיות עם הערבים והם יטבחו בנו וירצחו אותנו בשם של אללה ובעזרת אללה

תמשיכו להתחנף וללקק לערבים ולהיות נאורים זה מצטלם מאוד יפה עם של פתיים אנחנו
וזה עוד ערבי שהוא מאוד נחמד שאפשר לדבר איתו ולדון איתו
לא.
אם את אוהבת אותו באמת תעשי את זה,
הכל טוב וזה לא פשע לבחור ללכת עם הרגשות ואל תגידו שביהדות זה פשע כי זו בסך הכל האמונה שלכם זה לא עובדתי שזה פשע.
אחרים יכולים להגיד מה שבא להם, חיים רק פעם אחת ואל תתני לאנשים פה לגרום לך לוותר על לחיות את המשך החיים עם מישהו שיש סיכוי שיעשה לך הכי טוב בעולם רק כי האמונה והדת שלו שונה.
כן
אני אישית לא הייתי עושה את זה כי ההורים שלי היו מנתקים איתי קשר וכנראה גם כל המשפחה המורחבת אבל לא אשפוט מישהי שתבחר לעשות את זה
ariel, לעבור על מה שצוה מלך העולם - זה, בהחלט, פשע...
סתמו תפה עם ההתבוללות שלכם. מה זה משנה לכם שמישהי אחת תהיה עם ערבי ואולי על הדרך תקדם שלום ודו קיום.
לא
ממש ממש ממש לא
תסתכלו שאני לא משקר אבל הנה דיברתי עם הערבי כאן באתר. הסתרתי את השם משתמש שלו כדי לא לפגוע בו
יום יבוא והם ירצחו אותנו
ואמרתי לו שכבר היו פה מלחמות בישראל ואם אלוקים היה עם הערבים אז הערבים היו מנצחים במלחמות האלה כשעלו על ישראל אבל ערבים הם ראש בקיר
הם לא מבינים. הם חושבים שהקוראן והחדית זה האמת
לא. אל תצאי עם ערבי, שמענו מספיק על תוצאות זוועה וחוץ מזה, עדיף להמנע כמה שיותר מזוגיות עם גויים כדי שחלילה לא תגיעו להבאת עובר לעולם וכשהילד יגדל הוא עלול להיות עצוב כל חייו על זה שהוא לא יודע לאן הוא שייך זו עוד סיבה למה לא מומלץ לצאת עם גויים... אולי בשבילכם זה בסדר להתבולל אבל אל תהיו נאצים ותדפקו את הילד עם הדילמה הזו שתלווה אותו לכל החיים.

אני יודע מה אני אומר כי הכרתי אחד כזה ששבר את הראש על הזהות שלו.
אנונימי
אבל בת כמה את?
כמה דוסלעך יש פה יא אללה
הייתי בכיף יוצא עם ערביה אבל עם גזענית או דוסה לא
מה קשור דוסלעך? אני לא חרדי קודם כל
ואני בטוח שיש פה גם עוד הרבה חילוניים כמוני שמבינים שעדיף לא לקחת את הסיכון הזה
כן ברור גם הוא בין אדם
Op0
מה קשור "בן אדם"?

שכחתם שיש הבדל ביננו לבין שאר האומות?

שאנחנו לא עוד עם אחד בין עמים רבים, אלא למעלה מזה?

כמו שאדם - הוא לא עוד סוג של בעל חיים מתוך בעלי חיים רבים הקיימים בעולם, אלא למעלה מזה...
אני לא מבינה את התשובות פה, יש הרבה ערבים הרבה יותר חכמים, מודרניים, מקבלים ומפותחים מאנשים אחרים, המוצא של מישהו לא חייב להשפיע על האופי שלו.
זה שבחברה שלהם יש אחוז יותר גבוה של אלימות לא אומר שכל ערבי ככה.
אם היא אוהבת אותו והוא בנאדם טוב זה מגוחך לדעתי שרק בגלל שהוא ערבי היא לא תוכל להיות איתו.
עצוב שאנשים פה ככ גזענים.

וואו, בכלל לא מתנשא^
לא קשור לאופי. עצם זה שהוא מישהו הוא גוי - שאומר שאסור לנו להתחתן איתו.

ביהדות, זוגיות - זה מעבר לחפש מישהו עם "אופי טוב", אלא להוליד ולגדל בנים לעבודת ה' יתברך...
וואו כולם פה בטוחים כלכך במה שהם אומרים..
רובכם מדברים ללא כל בסיס.
ותוצאה- מצטערת להגיד לך את זה אבל עדיף שתשתוק. הורחקת לצמיתות לא סתם. כנראה יש בך בעיה כלשהי שדורשת את ההרחקה הזאת. לא מבינה איך חזרת
ברור שזה בסדר את תהני איתו בכפר יהיה לך כיף את תיראי כל יום ערבים וחמולות והרבה אנרגיות
חיים תותים
אנונימי
משוטטת, יש בסיס יותר טוב ממה שמי שברא את העולם אמר?

אלא שחשובים שזה בסדר - הם מדברים ללא בסיס, כאילו אין דין, ואין דיין.

מי שיש לו ידע מה צוה בורא עולם לא הוא שצריך לשתוק.

ולא, זה שעשו עלי מלא דיווחי שווא בשביל לחסום - זה לא אומר שיש לזה הצדקה.
קרו כל כך הרבה מקרים מזעזעים... למה לך לקחת סיכון?
לדעתי, אהבה מנצחת הכל
רצון ה' - מה מה שמנצח הכל.