45 תשובות
ככה זה היה מאז ומעולם וככה זה ימשיך להיות.
להתרגש מזה לא יעזור
להתרגש מזה לא יעזור
אני מבין את מה שאתה אומר.
אבל במקרה של טבעונים אני בטוח שזה לא בא ממקום שהוא רע, כי המטרה של טבעונים בסהכ זה שלא יהרגו חיות למטרת אכילה (ובכללי).
אם אומרים לך משהו על זה וזה לא נעים לך אז פשוט מאוד תתעלם
אבל במקרה של טבעונים אני בטוח שזה לא בא ממקום שהוא רע, כי המטרה של טבעונים בסהכ זה שלא יהרגו חיות למטרת אכילה (ובכללי).
אם אומרים לך משהו על זה וזה לא נעים לך אז פשוט מאוד תתעלם
צודק אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
^סבבה הם רוצים להגן הכל טןב אני בן אדם דאוהב חיות למרות האכילה אבל זה מטריף אותי העניין של ההצקות האלה כי וואלה לא כיף שמעירים לך על מה שאתה אוכל אני לא מעור לכם אל תעירו לי
^סבבה הם רוצים להגן הכל טןב אני בן אדם דאוהב חיות למרות האכילה אבל זה מטריף אותי העניין של ההצקות האלה כי וואלה לא כיף שמעירים לך על מה שאתה אוכל אני לא מעור לכם אל תעירו לי
אני אענה בתור אוכל בשר.
אם הם עושים את זה כדי לגרום לכך שיפסיקו להרוג חיות (או שהריגת החיות תתמעט) זה הגיוני כל עוד יש להם טענות טובות.
אף אחד עד עכשיו לא הצליח לשכנע אותי ואף אחד לא יצליח, כי יש משהו שאף אחד לא יכול לשנות בסדר העדיפויות שלי, וזה אגואיזם (ברמה מסויימת).
אם הם עושים את זה כדי לגרום לכך שיפסיקו להרוג חיות (או שהריגת החיות תתמעט) זה הגיוני כל עוד יש להם טענות טובות.
אף אחד עד עכשיו לא הצליח לשכנע אותי ואף אחד לא יצליח, כי יש משהו שאף אחד לא יכול לשנות בסדר העדיפויות שלי, וזה אגואיזם (ברמה מסויימת).
שואל השאלה:
^ אממ אין להם זכות הם יכולים לנגן על החיות בדרכים אחרות לא לבוא ולהציק על מה שטני אוכל יש הבדל בין שני הדברים לבוא ולהעיר על מה אני אוכל זה כן להיכנס לצלחת זה כמו שאני אעיר להם על העניין שכביכול הם אוכלים להם את האוכל אני מגן על החיות לא..?
^ אממ אין להם זכות הם יכולים לנגן על החיות בדרכים אחרות לא לבוא ולהציק על מה שטני אוכל יש הבדל בין שני הדברים לבוא ולהעיר על מה אני אוכל זה כן להיכנס לצלחת זה כמו שאני אעיר להם על העניין שכביכול הם אוכלים להם את האוכל אני מגן על החיות לא..?
^^ למה אין להם?
זה כן להיכנס לצלחת, אבל מי החליט שלהיכנס לצלחת זה שגוי?
שוב, אני בכלל לא צמחוני/טבעוני.
זה כן להיכנס לצלחת, אבל מי החליט שלהיכנס לצלחת זה שגוי?
שוב, אני בכלל לא צמחוני/טבעוני.
שואל השאלה:
tmm הם לא ישנו את הדעה שלי זה לא הענייון זה הגיונינכשהם לא באים לבן אדם ובאים להטיף לו מוסר על משהו שאין להם זכות בכלל כמו שאמרתי הם יכולים להגן על בעח בצורה אחרת לא לבוא לאנשים שאוכלים בשר בטענות כי בואו זה חא החיים שחכם אני החלטתי לאכול ואללה יופי באים להתערב לי בבחירות
tmm הם לא ישנו את הדעה שלי זה לא הענייון זה הגיונינכשהם לא באים לבן אדם ובאים להטיף לו מוסר על משהו שאין להם זכות בכלל כמו שאמרתי הם יכולים להגן על בעח בצורה אחרת לא לבוא לאנשים שאוכלים בשר בטענות כי בואו זה חא החיים שחכם אני החלטתי לאכול ואללה יופי באים להתערב לי בבחירות
שואל השאלה:
^^אחי להיכנס לצלחת זה הדבר הכי חרא לעשות כאילו מה
אני אבוא לבןנאדם להציק לו על מה שהוא אוכל מי אני שאכפת לי אם מציק לי משהו אני אעשה משהו אחר ולא אטיף מוסר לבן אדם
^^אחי להיכנס לצלחת זה הדבר הכי חרא לעשות כאילו מה
אני אבוא לבןנאדם להציק לו על מה שהוא אוכל מי אני שאכפת לי אם מציק לי משהו אני אעשה משהו אחר ולא אטיף מוסר לבן אדם
^^^^ למה אתה אומר שאין להם זכות?
אם הם רוצים לגרום להפחתת הריגת החיות זה הגיוני.
וזה שיש גם דרכים אחרות להגן על בעלי חיים לא אומר שהדרך הזאת שגויה.
אם הם רוצים לגרום להפחתת הריגת החיות זה הגיוני.
וזה שיש גם דרכים אחרות להגן על בעלי חיים לא אומר שהדרך הזאת שגויה.
אתה מדבר על מי ששאל למה אתם לא טבעונים? זה לא כפייה הוא שאל שאלה ואתה בחרת להיכנס אליה... אבל כן יש אנשים שממש מתעצבנים שאחרים לא חושבים כמוהם וזה מעצבן את כל הצדדים
שואל השאלה:
יופי גם אני מבחינתי מחויב להגיב להם דאין להם זכות
אני לא צבין זה שהם נלחמים למען זה נותן להם את הפריבילגיה להעיר לי
אמי לא מבין איך הראש שלכם פועל אבל אתם טוענים בצורה לא הגיונית ולדעתי גם לא מנומסת כמו שלי אסור להעיר להם על מה דהם אוכלים גם להם אסור עניין של נימוס יש אלף דרכים חנגן על החיות לפנות לבן אדם ולהטיף מוסר זה לא הגיוני בשיט
יופי גם אני מבחינתי מחויב להגיב להם דאין להם זכות
אני לא צבין זה שהם נלחמים למען זה נותן להם את הפריבילגיה להעיר לי
אמי לא מבין איך הראש שלכם פועל אבל אתם טוענים בצורה לא הגיונית ולדעתי גם לא מנומסת כמו שלי אסור להעיר להם על מה דהם אוכלים גם להם אסור עניין של נימוס יש אלף דרכים חנגן על החיות לפנות לבן אדם ולהטיף מוסר זה לא הגיוני בשיט
^ מי אמר שאסור לך להעיר להם על מה שהם אוכלים?
שואל השאלה:
tmmאמרתי שהדרך היא פשוט לא מנומסת
tmmאמרתי שהדרך היא פשוט לא מנומסת
שואל השאלה:
^ אתה באמת שואל לא משנה מאיזה נושא תיקח חהעיר לבן אדם על הבחירות האישיות שלו זה לא מוסרי ולא נימוסי
^ אתה באמת שואל לא משנה מאיזה נושא תיקח חהעיר לבן אדם על הבחירות האישיות שלו זה לא מוסרי ולא נימוסי
^^^ יש להם מטרה. כל עוד אתה לא נותן סיבה טובה למה אסור להם לעשות את זה בדרך הזאת הם יכולים להשתמש בה.
שואל השאלה:
בסדר גם לי מותר לעצור אותם מלעשות מה שהם רוצים
בסדר גם לי מותר לעצור אותם מלעשות מה שהם רוצים
אני חושב שתומאס שלבי הסביר די טוב למה טבעונים נכנסים לצלחת (לא מצדיק את זה), מה שכן הופך את זה לדי הגיוני, אם קצת לא מכבד. ואני חושב שהסיבה למה בשריים עושים את זה זה מהכללה שהם חושבים שכל הטבעונים כאלה או טרולים
שואל השאלה:
אין פה סיבה טובה או לא
זה שאני אוכל בשר זה אומר שאני בן אדם לא טוב ואז צריך לבוא לעשות מה שבא להם
אין פה סיבה טובה או לא
זה שאני אוכל בשר זה אומר שאני בן אדם לא טוב ואז צריך לבוא לעשות מה שבא להם
"""שואל השאלה:
אין פה סיבה טובה או לא
זה שאני אוכל בשר זה אומר שאני בן אדם לא טוב ואז צריך לבוא לעשות מה שבא להם
"""
בדיוק! זה מה שהם חושבים!
אין פה סיבה טובה או לא
זה שאני אוכל בשר זה אומר שאני בן אדם לא טוב ואז צריך לבוא לעשות מה שבא להם
"""
בדיוק! זה מה שהם חושבים!
שואל השאלה:
אני לא אומר שהם גורמים נזק
אמי אומר שהם פוגעים בבחירות של האנשים
אני מקבל את מה שהם טוענים ואת האידיאולוגיה אני מבין אבל זה פשוט לא נותו להם לצאת על בן אדם שסך הכל נהנה מהאוכל זה לא שכשהוא אוכל הוא שמח שהוא פגע בחיה הוא פשוט נהנה ולדעתי אנדים שמעירים (בכוונה לא רוצה להכליל) זה פשוט לא מתאים
אתם תתעסקו בשחכם כמו שאני אתעסק בשלי
אני לא אומר שהם גורמים נזק
אמי אומר שהם פוגעים בבחירות של האנשים
אני מקבל את מה שהם טוענים ואת האידיאולוגיה אני מבין אבל זה פשוט לא נותו להם לצאת על בן אדם שסך הכל נהנה מהאוכל זה לא שכשהוא אוכל הוא שמח שהוא פגע בחיה הוא פשוט נהנה ולדעתי אנדים שמעירים (בכוונה לא רוצה להכליל) זה פשוט לא מתאים
אתם תתעסקו בשחכם כמו שאני אתעסק בשלי
שואל השאלה:
^^אז מה המחשבה שלהם שגויה ולא נכונה כי אין להם תזכות
הן יכולנם לעשות הפגנות ודברים אחרים לא לבוא לאנשים
^^אז מה המחשבה שלהם שגויה ולא נכונה כי אין להם תזכות
הן יכולנם לעשות הפגנות ודברים אחרים לא לבוא לאנשים
לפעמים הם פשוט מפתחים שיחה על משהו שחשוב להם, אתה יכול פשוט לומר להם שאתה לא מעוניין (אלא אם זה שאלת סטיפס כי זה לא מכוון אליך ואז פשוט תתעלם)
לא רק טבעונים בכללי אכפת לאנשים יותר מידי מה אנשים אחרים אוכלים חלאס שישחררו
אף אחד לא אומר אחרת, שאלת למה הסברנו למה...
שואל השאלה:
^^ כן כן לא כיוונתי דווקא לטבעונים הכוונה לכולם פשוט מהצד שלי זה לטבעונים
^^ כן כן לא כיוונתי דווקא לטבעונים הכוונה לכולם פשוט מהצד שלי זה לטבעונים
שואל השאלה:
אני מעיר למתעללים בכלבים כי כלבים הם לא למאכל והפרות או התרנגולים הם כן בסופו של דבר אתה מדבר פה על שני נושאים שונים לגמרי נכון שניהם מתעסקים בפעולות נגד חיות אבל בסופו של דבר חיות בהמה נועדו למאכל זה שהן צריכות לסבול לצערנו.. זה לא משהו שאפשר לשנות ואל תגיד לי אל תאכל
כלב זו חיית בית ולא חיה למאכל נתעלם מהמדינות שכן אוכלות.
אני מעיר למתעללים בכלבים כי כלבים הם לא למאכל והפרות או התרנגולים הם כן בסופו של דבר אתה מדבר פה על שני נושאים שונים לגמרי נכון שניהם מתעסקים בפעולות נגד חיות אבל בסופו של דבר חיות בהמה נועדו למאכל זה שהן צריכות לסבול לצערנו.. זה לא משהו שאפשר לשנות ואל תגיד לי אל תאכל
כלב זו חיית בית ולא חיה למאכל נתעלם מהמדינות שכן אוכלות.
אבל זה ממש צביעות כי כמו שמותר להתעלל בפרות ולנו אין זכות להתערב לכם בזה גם לך לא אמורה להיות זכות להיות נגד התעללות או אכילת כלבים
שואל השאלה:
אכילת כלבים אני לא מתערב כאילו זה מגעיל טותי אבל אין לי מה לעשות בנידון
ולגבי ההתעללות מודה צביעות אבל כמו שאמרתי זו בחירה אישית של אדם זה כמו שיגידו שאני צבוע כי אני אומר שאני אוהב חיות אבל אוכל בשר כי לדעתי אין קשר בין הדברים
אכילת כלבים אני לא מתערב כאילו זה מגעיל טותי אבל אין לי מה לעשות בנידון
ולגבי ההתעללות מודה צביעות אבל כמו שאמרתי זו בחירה אישית של אדם זה כמו שיגידו שאני צבוע כי אני אומר שאני אוהב חיות אבל אוכל בשר כי לדעתי אין קשר בין הדברים
לא לא, זה בסדר שאתה חושב שזה התעללות. זה לא בסדר שאתה אומר לא להיכנס לצלחת ואז אתה מפגין נגד זה או משהו או מה שאתה חושב שנחשב להיכנס לצלחת אם טבעוני יעשה ככה על חיות משק
שואל השאלה:
מה שאמרתי בסך הכל אין לי בעיה שהטבעונים יפגינו נגד ההתעללות אין לי כל בעיה רק מה כן שלא יכנסו לי לצלחת.
וכמו שאמרתי לדעתי אין קשר בין הדברים של התעללות בחיות בית לחיות משק שמה לעשות חלקן נועדו למאכל זה עידן הטבע נכון אפשר לעצור את זה אבל זה לא משהו שישתנה האדם נועד לטרוף. לגבי ההתעללות אני חושב שאין קשר כי בסופו של דבר בן אדם שמתעלל סתם בחיה אפילו לא חייב בית אלה חיית משק אם עכשיו בן אדם ירביץ לפרה ויפגע בה אני אגיב כי המטרה שלו הייתה סתם להכאיב ולא להגיע למצב של אכילהץ
*ושדברי לא יצאו מהקשרם: אני לא אומר שאם חיה נשלחת למאכל זה לא התעללות אני פשוט לא מקשר בין שתי סוגי ההתעללויות*
מה שאמרתי בסך הכל אין לי בעיה שהטבעונים יפגינו נגד ההתעללות אין לי כל בעיה רק מה כן שלא יכנסו לי לצלחת.
וכמו שאמרתי לדעתי אין קשר בין הדברים של התעללות בחיות בית לחיות משק שמה לעשות חלקן נועדו למאכל זה עידן הטבע נכון אפשר לעצור את זה אבל זה לא משהו שישתנה האדם נועד לטרוף. לגבי ההתעללות אני חושב שאין קשר כי בסופו של דבר בן אדם שמתעלל סתם בחיה אפילו לא חייב בית אלה חיית משק אם עכשיו בן אדם ירביץ לפרה ויפגע בה אני אגיב כי המטרה שלו הייתה סתם להכאיב ולא להגיע למצב של אכילהץ
*ושדברי לא יצאו מהקשרם: אני לא אומר שאם חיה נשלחת למאכל זה לא התעללות אני פשוט לא מקשר בין שתי סוגי ההתעללויות*
^ התכוונתי כל דבר שאתה עושה שאם טבעוני עושה בקשר לתעשייה תקרא לזה כפייה אז במקרה הזה שלא אכפת לך מהפגנות להפגין על זה זה לא צביעות, אבל בן אדם לא נועד לטרוף וגם חיות משק לא צריך להרוג ובאמת שזה לא כזה בעייתי... אבל במקרה שאתה רואה התעללות אז זה מחוץ לחוק ומן הסתם תדווח למשטרה...
שואל השאלה:
סבבה תראי אני לא בא להיתיפיף אני בא להעביר את הדעה שלי גם אם היא צבועה אבל באמת שכבר אין לי כוח לדיון וזה גם חסר טעם אבל הטענה שלי כבר בררוה ואני גם חוזר על אותו הדבר כנל גם אתם השאר פחות או יותר
סבבה תראי אני לא בא להיתיפיף אני בא להעביר את הדעה שלי גם אם היא צבועה אבל באמת שכבר אין לי כוח לדיון וזה גם חסר טעם אבל הטענה שלי כבר בררוה ואני גם חוזר על אותו הדבר כנל גם אתם השאר פחות או יותר
אני בן אבל כן...
מסכים איתך.
ולגבי הדוגמא של הילד שמקבל מכות מכמה ילדים הוא פשוט לא נכון להשוות אותו לאכילת בשר.
אכילת בשר היא חוקית, והדבר השני הוא לא חוקי.
ולגבי הדוגמא של הילד שמקבל מכות מכמה ילדים הוא פשוט לא נכון להשוות אותו לאכילת בשר.
אכילת בשר היא חוקית, והדבר השני הוא לא חוקי.
^ כשאתה אומר "פעם" כלומר זה היה בעבר,
בעבר הנשים היו גם עקרות בית.
אבל מה שיש היום הוא לא מה שיש פעם,
זה די דבילי להשוות בין העבר להווה,
הציוויליזציה משתנה.
בעבר הנשים היו גם עקרות בית.
אבל מה שיש היום הוא לא מה שיש פעם,
זה די דבילי להשוות בין העבר להווה,
הציוויליזציה משתנה.
אה הבנתי אותך
לפי החוק היום ילדה בת 16 יכולה לקיים מין עם בן 40... והאנלוגיה של המכות היא דווקא די טובה כי בשניהם זה מישהו שרואה מהצד דבר רע שקבוצה אחת עושה לקבוצה שנייה ולפי דעתך לא רק שזה ממש לא מוסרי ואין להם זכות כזו אלא שגם כמות ה'טוב' שזה עושה לקבוצה הראשונה יותר נמוכה מכמות ה'רע' שנגרמת לקבוצה השנייה אבל ההבדל בשניהם זה שאחד זה חוקי ואומרים שזה בסדר והשני זה ההפך בזה...
כי זה לא עניין של מה אתה אוכל אלא את מי אתה אוכל וכשיש קורבנות שמתו מוות מיותר ואלים אז מישהו צריך לדבר בשמם ולהגן עליהם ולנסות לתקן את העוול ואי הצדק העצום שנעשה להם.
שואל השאלה:
יופי שיפעלו רני דוב אומר כי חא קראת את מה שכתבתי לפני
אין לי כל בעיה שהם נלחמים למען הצדק והגנת בעח אבל.. שלא יטיפו לי מוסר ויעירו על מה שאני אוכל
יופי שיפעלו רני דוב אומר כי חא קראת את מה שכתבתי לפני
אין לי כל בעיה שהם נלחמים למען הצדק והגנת בעח אבל.. שלא יטיפו לי מוסר ויעירו על מה שאני אוכל
שואל השאלה:
כמו שכבר אמרתי זוהי דעתי ואם אני יוצא צבוע בהקשר לדברים אחרים אז אני ניוצא צבוע אבל בסדר..
אני רק אגיד שלפעמים לא צריך להגזים ביציאאות על אלה שאוכלים בשר ובהקשר למתעללים אני יוצא עליהם כי בסופו של דבר המטרה שלהם היא סתמית וסתם להכאיב כשאמרתי שאם המטרה היא למאכל אז זה בסדר זה לא שאני עושה השוואה או משהו מה שהכאב שלהם הוא לא לחינם כי עכשיו סתם יהרגו חיה לא משנה משק בית זה פשוט לא אבל כשזה מגיעכ לבשר לפחות לדעתי לא יודע לגבי השאר זה עוד פחות .
מה שכן אני הייתי מצפה ליום שנאכל בשר מבלי לפגוע בחיות (משהו טיפה אירוני אבל אין לדעת מה יהיה)
כמו שכבר אמרתי זוהי דעתי ואם אני יוצא צבוע בהקשר לדברים אחרים אז אני ניוצא צבוע אבל בסדר..
אני רק אגיד שלפעמים לא צריך להגזים ביציאאות על אלה שאוכלים בשר ובהקשר למתעללים אני יוצא עליהם כי בסופו של דבר המטרה שלהם היא סתמית וסתם להכאיב כשאמרתי שאם המטרה היא למאכל אז זה בסדר זה לא שאני עושה השוואה או משהו מה שהכאב שלהם הוא לא לחינם כי עכשיו סתם יהרגו חיה לא משנה משק בית זה פשוט לא אבל כשזה מגיעכ לבשר לפחות לדעתי לא יודע לגבי השאר זה עוד פחות .
מה שכן אני הייתי מצפה ליום שנאכל בשר מבלי לפגוע בחיות (משהו טיפה אירוני אבל אין לדעת מה יהיה)
גם המטרה שלך לא הכרחית
שואל השאלה:
לא יודע מה אתה מגדירכ את האכליה סתמית אבל זה שלך.. שיהיה:/
לא יודע מה אתה מגדירכ את האכליה סתמית אבל זה שלך.. שיהיה:/
שואל השאלה:
הוא נהנה להרוג חיה אני נהנה מהאוכל עצמו זה ההבדל בנינו..
הוא נהנה להרוג חיה אני נהנה מהאוכל עצמו זה ההבדל בנינו..
^ הדרך יותר חשובה מהיעד
באותו הנושא: