4 תשובות
הקורונה עדיין פה והיא לא תעלם לא בזמן הקרוב.
ותזכרו שגם מי שמחוסן יכול להידבק בקורונה :)
אנונימית
שואל השאלה:
פירוט?
אנונימי
אני מניח שאנחנו כרגע בסערה העקיפית שבאה לפני השקט, לדעתי מינימום עוד חודש או חודשיים אנחנו נצא מהמצב הזה לגמרי.
4AM
לא זה ולא זה
הקורונה אף פעם לא באמת תיגמר