התחברות
הרשמה
איזה אפליקציה של שעון אני צריכה להוריד כדי שהשעה תופיעה לי גם למעלה בקטן?
9 בדצמבר 2012, 23:19
תשובה אחת
את לא צריכה אפליקצייה זה בהגדרות
א
אאא כי באלי להיות ראשונה ;)