11 תשובות
אם היא הייתה מתאימה כן
אם יש לה דברים טובים להציע והיא ממש מוכנה לזה , אז כן
אם הייתה לי זכות בחירה הייתי בוחרת
בה ויש דוגמא טובה נגיד אם הייתה לי עכשיו זכות בחירה הייתי בוחרת במרב מיכאלי
אם היה לה דעות ליברטריניות אז כן
כן אני תמכתי בעבר בציפי לבני
אם אני יודעת שהיא תעזור למדינה ותעשה דברים טובים למדינה אז כן
הייתי בוחרת בה כל עוד תקדם שוויון זכויות לכל אזרח לאזרחית, הייתה עושה לגיליזציה של סמים, הייתה מפחיתה את אחוז האבטלה והעוני, הייתה מפתחת את הפריפריה, הייתה מסבסדת דירות למשפחות שלא יכולות למצוא דירה במחיר נורמלי ובנוסף הייתה מגדילה את קצבת הנכות, פנסיה ושל ניצולי שואה
מרב מיכאלי?
את נורמאלית?
סבא שלה זה פאקינג קסנטר שעזר לנאצ*ם בשואה, היא אמרה לא לשלוח את חיילי צהל לצבא, אמא שלה התעצבנה שהיא ראתה דגל ישראל במשחק כדורגל, היא מגנה ומבזה את חיילי צהל, היא קוראת לצבא צבא הכיבוש, מס' 7 במפלגה שלה היא מכחישת שואה, ומזלזלת בצפירות. אין לך בושה?
שואל השאלה:
אני גם לא סובלת את מרב מיכאלי
הייתי רוצה שגילת דיסטל תהיה ראשת ממשלה, אשה מדהימה.