5 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעתת הייתי בתקווה שאנשים לא ילכו בגלל הקורונה אבל כבר מלא זמן אני רוצה לנסוע לתל אביב
אני יודעתת הייתי בתקווה שאנשים לא ילכו בגלל הקורונה אבל כבר מלא זמן אני רוצה לנסוע לתל אביב
תעשי את זה יום יומיים לפני או יום יומיים אחרי
תאמיני לי אני מצילה אותך כרגע חחח
תאמיני לי אני מצילה אותך כרגע חחח
לא אל תעשו את זה לעצמכם יהיה מפוצץ יש לכם את כל החופש
אכן
למה ?
אנונימי
באותו הנושא: