התחברות הרשמה

איך אני יכול לחזור איתה לקשר ?

ישלי ילדה בכיתה שהיא ממש חמודה ונחמדה ובהתחלה של הקורונה אח שלה נהרג בפעילות של הצבא , אחרי ששמעתי את זה אני תקופה דיברתי איתה והצחקתי אותה ואפילו המורה שלי כל יום התקשרה אליי ואמרה לי שהיא לא מפסיקה לדבר עליי וכמה שהיא צוחקת ושמחה והתרגשתי והיה לי כיף לשמוע אבל אחרי התקופה הזאת אני סוג של שכחתי אותה כי גם היה עומס של מבחנים וגם היה את הקטע שעולים לתיכון אז הייתי חייב להתרכז אבל כל בוקר היא אומרת לי בוקר טוב בבית ספר וראיתי לה בעיניים שהיא רוצה לדבר איתי אבל סוג של התביישתי ... איך אני יכול לחזור איתה לקשר ?
מה לרשום לה ? מה להגיד לה ?
19 במרץ 2021, 19:33
הודעותגעגועיצירת קשרביישנות    
תשובה אחת
שואל השאלה:
בני 14 מדברים על החיים חח
~
~ .
באותו הנושא:
יש פה משתמש/ת שהקשר שלכם נותק ואתם רוצים לחזור איתם לקשר?
מה השם של הבן אדם שאתם רוצים לחזור לקשר איתו?
יש מישהו שניתקתם איתו קשר לאחרונה ואתם רוצים לחזור איתו לקשר?
יש מישהו מהאנשים שנותק הקשר בניכם שהייתם רוצים לחזור איתו לקשר?
מה השם של מי שאתם רוצים לחזור איתו לקשר?
יש מישהי שניתקתם איתה קשר, ואתם מתגעגעים אליה ורוצים לחזור לדבר איתה?
יש פה משתמשים שהייתם רוצים לחזור לקשר איתם?
אוף אני רוצה לחזור לקשר עם ידיד שהייתי בקטע איתו איך לחזור?
יש מישהי אחת שאני ממש רוצה לחזור לקשר איתה...
פליז תעזרו לי כדאי לי לחזור לקשר איתה??
איך לחזור לקשר עם ילדה בלי להיפרד מהחברות הכי קרובות אליי שרבו איתה