ישלי ילדה בכיתה שהיא ממש חמודה ונחמדה ובהתחלה של הקורונה אח שלה נהרג בפעילות של הצבא , אחרי ששמעתי את זה אני תקופה דיברתי איתה והצחקתי אותה ואפילו המורה שלי כל יום התקשרה אליי ואמרה לי שהיא לא מפסיקה לדבר עליי וכמה שהיא צוחקת ושמחה והתרגשתי והיה לי כיף לשמוע אבל אחרי התקופה הזאת אני סוג של שכחתי אותה כי גם היה עומס של מבחנים וגם היה את הקטע שעולים לתיכון אז הייתי חייב להתרכז אבל כל בוקר היא אומרת לי בוקר טוב בבית ספר וראיתי לה בעיניים שהיא רוצה לדבר איתי אבל סוג של התביישתי ... איך אני יכול לחזור איתה לקשר ? מה לרשום לה ? מה להגיד לה ?