13 תשובות
תאמת שלא ממש
בדרך כלל טעם איכותי זה הקלאסיקות שיש במוסיקה, כאלה שבאמת השפיעו ותמיד יזכרו.
שואל השאלה:
כן אבל מי קובע שזה דווקא טעם איכותי? למה לא משהו אחר?
כן אבל מי קובע שזה דווקא טעם איכותי? למה לא משהו אחר?
אנונימית
כי אלה להקות משפיעות ומשמעותיות.
שואל השאלה:
כן אבל זה כבר נהיה בסיסי, כאילו מרגיש שזו נהייתה חותמת האיכות או משהו כזה ואז אם אתה מקשיב ללהקה x אתה נחשב שיש לך טעם איכותי באופן אוטומטי, גם אם אתה מכיר שיר וחצי של אותה להקה.\
כן אבל זה כבר נהיה בסיסי, כאילו מרגיש שזו נהייתה חותמת האיכות או משהו כזה ואז אם אתה מקשיב ללהקה x אתה נחשב שיש לך טעם איכותי באופן אוטומטי, גם אם אתה מכיר שיר וחצי של אותה להקה.\
אנונימית
אם את מכירה שיר וחצי של הלהקה את לא מקשיבה לה. ולדוגמא הביטלס, היא להקה איכותית. למה? כי היא להקה שהשפיעה, שתזכר לנצח, שעשתה משהו.
אז היא נחשבת איכותית.
וואן דיירקשן, לא איכותית. היא להקת בנים נורמלית. אולי עוד שישים שנה היא תחשב איכותית.
אז היא נחשבת איכותית.
וואן דיירקשן, לא איכותית. היא להקת בנים נורמלית. אולי עוד שישים שנה היא תחשב איכותית.
שואל השאלה:
נכון, התכוונתי כאלה שאומרים "אני אוהבת להקשיב ללהקה מסוימת..." אבל הם אומרים את זה סתם לפוזה..
נכון, התכוונתי כאלה שאומרים "אני אוהבת להקשיב ללהקה מסוימת..." אבל הם אומרים את זה סתם לפוזה..
אנונימית
זה סתם מעצבן.
כל עוד אנשים שומעים את מה שהם שומעים כי הם באמת אוהבים את המוזיקה הזאת והם באמת מתחברים אליה ולא בשביל לצאת מגניב או לרצות אנשים אחרים, אני לא רואה בעיה עם זה. וקווין ונירוונה חרושים? הלוואי והיו שומעים אותם יותר. אני מכירה ממש מעטים במציאות ששומעים את הלהקות האלה.
וההגדרה לטעם איכותי משתנה בין כל בן אדם. זה לא שחור ולבן, זה עניין של טעם אישי ודעה אישית וזה פשוט תלוי את מי שואלים
וההגדרה לטעם איכותי משתנה בין כל בן אדם. זה לא שחור ולבן, זה עניין של טעם אישי ודעה אישית וזה פשוט תלוי את מי שואלים
אני חושבת שהשימוש במילה 'איכותי' נהיה טיפשי מדי, כל אחד יכול לשמוע מה שהוא רוצה ולאף אחד אין זכות לשפוט אותו או את הטעם שלו.
אני בערך מסכימה איתך, כשאנשים משתמשים במושג הזה, רובם מתכוונים ליצירות פורצות דרך וכאלו שהשפיעו הרבה גם על המוזיקה של היום.
אבל כן, רוב האנשים האלו סתם מתנשאים ששומעים קווין וחושבים שהם כאלו מיוחדים ומעניינים❤
אני בערך מסכימה איתך, כשאנשים משתמשים במושג הזה, רובם מתכוונים ליצירות פורצות דרך וכאלו שהשפיעו הרבה גם על המוזיקה של היום.
אבל כן, רוב האנשים האלו סתם מתנשאים ששומעים קווין וחושבים שהם כאלו מיוחדים ומעניינים❤
מסכימה, זה מרגיש כאילו אני כבר לא יכולה להגיד איזה זמרים/להקות אני שומעת מפני שישר ישפטו אותי על סגנון המוסיקה שלי כי הוא "שונה" מאחרים.
להשתמש במונח "מוזיקה איכותית" ולהתנשא כי אתה שומע מוזיקה מסויימת מעל אחרים זה פאקינג קרינג. שמעו מה שבא לכם מה נסגר
שואל השאלה:
נכון אבל זה מה שאני אומרת...
אנשים אומרים "יש לי טעם איכותי אני מקשיב למוזיקה מלפני 29292 שנים ותראו אני שונה ומיוחדת לא כמו כולם שמקשיבים למוזיקה פופולרית..."
אבל בתכלס הם מקשיבים לדברים שהיו פופולריים פעם?
אז כאילו מה ההתנשאות?
נכון אבל זה מה שאני אומרת...
אנשים אומרים "יש לי טעם איכותי אני מקשיב למוזיקה מלפני 29292 שנים ותראו אני שונה ומיוחדת לא כמו כולם שמקשיבים למוזיקה פופולרית..."
אבל בתכלס הם מקשיבים לדברים שהיו פופולריים פעם?
אז כאילו מה ההתנשאות?
אנונימית
באותו הנושא: