10 תשובות
קנאה לא שווה אהבה או אכפתיות.
לא קנאי
קנאי קל
ברור שקנאי זה ההרגשה הכי כיפית בארץ אבל לא קנאי אובססיבי עכשיו
לא קנאי
כי כל הקנאים הם בוגדים וגם אני מעדיפה מישהו שלא יגיד לי מה לעשןת תודה
לא קנאי
קנאי!! כיף לדעת שאכפת לו. לא כולם יסכימו איתי אבל לדעתי מי שלא מקנא לא אוהב:)
לא קנאי
אם חייב מתוך השני קיצוניים
לא קנאי