5 תשובות
שואל השאלה:
יש שעווה מיוחדת לא?
יש שעווה מיוחדת לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת למישהו מקצועית השאלה היא איך לחפש ומה לחפש חחח
אני רוצה ללכת למישהו מקצועית השאלה היא איך לחפש ומה לחפש חחח
אנונימית
כן אני עושה אצל קוסמטיקאית
תהיי בטוחה שזה לא מפריע לה, היא רואה מיליון כאלה במהלך עבודתה. את יכולה להרגיש בנוח הכל טוב :)
תהיי בטוחה שזה לא מפריע לה, היא רואה מיליון כאלה במהלך עבודתה. את יכולה להרגיש בנוח הכל טוב :)
אני עושה לעצמי שעווה, זה לא כזה כואב לי אבל יש לי סף כאב גבוה
אני עושה לעצמי שעווה שם. וזה משאיר סימן ליום יומיים. אז ממליצה לך לא לעשות את השיטה הזאת אם את צריכה דחוף להוריד שם.. בכל מקרה שעווה לפי דעתי כן עדיף כי זה לא מגרד שזה צומח כמו בגילוח. וזה נשאר ליותר זמן...
אנונימית