10 תשובות
לא
לא נראלי
לא
לא
לא, צריך לפנות בצור קשר ולבקש שימחקו את המשתמש ורק אז זה ימחק
את יכולה להתנתק רק מתשובה או שאלה, זה לא משפיע על המשתמש.
מה שקורה בשאלה:
- לא מקבלת עדכונים
- נמחקת מהשאלות ששאלת (רשימה)
- נמחקת מסך השאלות ששאלת (במספר)
- אם היית גלויה, את הופכת לאנונימית
מה שקורה בתשובה:
- אם קיבלת פרח, הוא הלך
- את הופכת לאנונימית
מה שקורה בשאלה:
- לא מקבלת עדכונים
- נמחקת מהשאלות ששאלת (רשימה)
- נמחקת מסך השאלות ששאלת (במספר)
- אם היית גלויה, את הופכת לאנונימית
מה שקורה בתשובה:
- אם קיבלת פרח, הוא הלך
- את הופכת לאנונימית
לא, כי המשתמש עדיין נשאר פה והוא לא נעלם תמיד תוכלי לחזור חזרה למשתמש.
אם את רןצה שהם כן ימחקו(כדי שתוכלי לפתוח משתמש חדש) צריך הרבה אנשים לדווח עלייך או לבקש בצור קשר מהאתר
אם את רןצה שהם כן ימחקו(כדי שתוכלי לפתוח משתמש חדש) צריך הרבה אנשים לדווח עלייך או לבקש בצור קשר מהאתר
לא
זה לא נמחק... התנתקתי מלא פעמים
אם את מתנתקת מהשם משתמש שלך אז זה לא ימחק את כל השאלות ותשובות שלך וגם לא את הפרחים
יש משהו אחר שנקרא 'ניתוק מהמשתמש' וזה קיים רק בשאלות ותשובות וזה במקום מחיקה, שברגע שאת עושה ניתוק מהמשתמש לשאלה או תשובה שלך היא כבר לא תהיה שייכת לך יותר והיא גם לא תופיע אצלך בפרופיל והיא תהפוך ל'אנונימית'.
אך אם תמחקי את החשבון שלך מהאתר אז גם השאלות ותשובות שלך יימחקו יחד עם הפרופיל עד שתשחזרי אותו כמובן ואז הכל יחזור יחד אתו
יש משהו אחר שנקרא 'ניתוק מהמשתמש' וזה קיים רק בשאלות ותשובות וזה במקום מחיקה, שברגע שאת עושה ניתוק מהמשתמש לשאלה או תשובה שלך היא כבר לא תהיה שייכת לך יותר והיא גם לא תופיע אצלך בפרופיל והיא תהפוך ל'אנונימית'.
אך אם תמחקי את החשבון שלך מהאתר אז גם השאלות ותשובות שלך יימחקו יחד עם הפרופיל עד שתשחזרי אותו כמובן ואז הכל יחזור יחד אתו
באותו הנושא: