התחברות
הרשמה
איך בית ספר חוגים בחיפה מבחינה חברתית?
אם מישהו משם או היה שם
20 במרץ 2021, 13:45
תיכון
חיפה
חוגים
תשובה אחת
מכיר כאלה שלמדו שם הם איתי בבסיס
נראה שהבית ספר ממש סבבה מבחינת מורים ומבחינה חברתית גם טוב
o
oַfek
באותו הנושא:
לאיזה קבוצה אתם משתייכים בבית ספר מבחינה חברתית?
כייף לכם בבית ספר שלכם מבחינה חברתית?
אני מרגישה שבורה מבחינה חברתית לא מבחינת פרידה איך אני משתנה
מה הייתם מעדיפים, להצליח מבחינה לימודית או להצליח מבחינה חברתית?
הולך לכם מבחינה חברתית ומבחינת אהבה?
מה אתן מעדיפות- טיפה ביישן, חכם, מופנם ומצחיק, מבחינה חברתית ממוצע (לא מההכי מקובלים) או:
איזה בי''ס הכי כדאי שגם מבחינה חברתית בחיפה?: עירוני ה חוגים עירוני ג ליאו בק תגידו מה טוב בבי''ס שבחרתם ומה רע בו בבקשה תענו!
איך הייתה לכם כיתה ח מבחינה חברתית השתנתם אם השנים במצב החברתי?
יש דבר כזה אידאולוגיה ימנית מבחינה פוליטית אבל עם זאת שמאלנית מבחינה חברתית?
מה עדיף מבחינה לימודית ומה עדיף מבחינה חברתית?
איך אתם מרגישים בבית ספר מבחינה חברתית?