3 תשובות
אם זה על הסיפורים אז תתחילי כזה את יודעת לחזור על הסיפורים לא צריך בדרייב כי הבגרות ביוני אבל תעבדי על זה בקטנה ואז חודש-חודשיים לפני כזה תלמדי ממש
שואל השאלה:
אהה שכחתי לכתוב שהבגרות היא על שני סיפורים שלמדנו סיפור אחד ארוך ושני קצר
אהה שכחתי לכתוב שהבגרות היא על שני סיפורים שלמדנו סיפור אחד ארוך ושני קצר
אנונימית
תראי לרוב בבגרויות ומבחנים באנגלית זה אנסין וכתיבה אז פשוט תלמדי כמה אנסינים שהיו בבגרויות קודמות תעבדי עליהם
באותו הנושא: