4 תשובות
תשלחי לו הודעה ולפי התגובה שלו תראי. אם לא מעוניין זה בסדר לפחות ניסית אבל אם לא תנסי תצטערי.
שואל השאלה:
שלחתי הודעה אבל נראלי זה ממש מוזר שאני שולחת פתאום הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
נראלי הוא בכלל לא יענה להודעה
אבל סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שלא
אבל לא יצאתי מביכה ששלחתי הודעה ?
אנונימית