5 תשובות
כדור הארץ גדול מכדי שנרגיש את זה שהוא לא שטוח.
העיקום היחסי של מה שאנחנו רואים הוא אפסי.

קשה לי להסביר את העניין של התנועה, למרות שהוא הגיוני לי.
אנחנו לא מרגישים את התזוזה של כדור הארץ. החושים האנושיים לא טובים מספיק בכדי להרגיש ישירות את סיבוב כדור הארץ בתוך כדור הארץ, אך המכשירים שלנו בהחלט יכולים להדגים ולהראות את זה. הדוגמה הקלאסית היא מטוטלת פוקו. אפשרי גם באמצעות מערכת ייחוס אינרציאלית טובה.
אנונימי
זה כמו שאתה לא מרגיש שאתה זז בתוך בטוס.. אתה חלק מהתזוזה.

אתה תרגיש את כשרכב מתחיל לסוע או עוצר כי יש שינוי בתזוזה, אבל כשזה אחיד אתה חלק מימנו ולא מרגיש אותו
את גם לא יכולה לראות את מרבית ספקטרום האור(על כן החלק שאת רואה נקרא האור הנראה)
את גם לא יכולה לשמוע את כל ספקטרום גלי הקול, וזה רק יהיה יותר קשה לשמוע ככל שתתבגרי(נקווה שהמדע יציל אותנו מזה בעתיד חח)
את גם לא יכולה להריח דברים כמו שכלבים יכולים להריח.

החושים שלך יחסית מוגבלים, ולהסתמך רק עליהם זה לא סופר פרודקטיבי. בשביל זה אנחנו מייצרים מכשירים והכל..
אנונימי
טכנית גם כל האטומים זזים אז השולחן שאת נוגעת בו טכנית חי וזז