התחברות
הרשמה
זה בסדר ללבוש עכשיו פיגמה קצרה או שזה מוקדם מדי?
21 במרץ 2021, 04:16
פיג'מה
לילה
חם
קר
5 תשובות
אם חם לך בלילה אז כן
.
._.Cap
אם נוח לך אז כן
ל
לילווו
כן
א
אני רעבה תמידד
אם נוח לך
H
Hijo del diablo
מה שנוח לך תעשי3>
ש
שם משתמש7
באותו הנושא:
בנות אתן עם פיגמה קצרה בבית עכשיו או ארוכה?בגלל המזג אוויר
בנות, אתן כבר ישנות עם פיגמה קצרה (חולצה ושורט למשל) או ארוכה (מכנס ארוך וחולצה ארוכה)?
אתם ישנים עם פיגמה קצרה אן ארוכה?
הי אני עכשיו באילת שכחתי פיגמה בבית ואין לי פיגמה ואמא שלי לא רוצה לקנות פיגמה. זה בסדר לישון עם גופיה ותחתנים בת 15
זה בסדר ללבוש חצאית קצרה בלי טייץ מתחת אלא רק תחתונים?
בנות,בבית אתן עדיין עם פיגמה קצרה או ארוכה?
זה מוגזם לשים פיגמה קצרה? אתם עם פיגמה ארוכה או קצרה עכשיו??
זה בסדר להתחיל ללבוש ג'ינסים ארוכים מתחילת הלימודים?עם חולצה קצרה
אתם עכשיו עם פיגמה של חולצה קצרה ומכנס ארוך / חולצה ארוכה מכנס קצר / הכל ארוך / הכל קצר?
תגידו קר עכשיו להיות עם פיגמה קצרה? ואתם עם פיגמה קצרה/ארוכה?
מותר ללבוש פיגמה קצרה בטירונות?