13 תשובות
היי סליחה לא הייתי צריכה לומר את זה עלייך כשאני לא מכירה אותך...
תרשמי לו שאת נורא מצטערת, שאתם בכלל לא מכירים ואמרת עליו דברים שאת ממש מתחרטת עליהם ושאת מבינה אם יהיה לו קשה להבין אבל שאת באמת נורא מצטערת.
"היי, אני יודעת שאנחנו לא ככ מכירים אישית והנסיבות שבהם אתה מכיר אותי ואני אותך לא ככ חביבות ויפות,
רציתי להתנצל ולבקש סליחה , אני באמת מצטערת על מה שאמרתי אני מרגישה רע עם עצמי, אני לא יודעת למה אמרתי אותם.
מבקש סליחה מכל הלב ושיהיה לך חג פסח שמח'
שואל השאלה:
עאעא שלחתי
אנונימית
בהצלחהה
עדכני מה קורה :)
יאא מה שלחת לו בסוף? ומה הוא ענהה
שואל השאלה:
טוב לא הלך כמתוכנן חח
אנונימית
אויש
מה קרה??
שואל השאלה:
הוא לא הבין על מה אני מדברת והוא פשוט שאל את חברה שלי על מה אני מדברת :)
לא משנה הוא אמר שהוא שכח ואוו אני מרגישה הרבה יותר טוב חח
אנונימית
איזה יופי שמחה לשמוע יופיי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם :)
אנונימית
אוי יופיי
שמחה לשמועע :)
אני חושבת שתרשמי לו את מה שאת מרגישה שלא היית צריכה לדבר ככה עליו ושאת מצטערת