4 תשובות
לא
לפי החוק צריך תאוריה אבל לי אין ואף פעם לא עצרו אותי
נראלי שלא, אבל צריך להיות מגיל 16 ומעלה אם אני לא טועה...
אני חושבת שבעיקרון כן אבל למלא אין באמת
עריכה- לא צריך רישיון אבל זה מגיל 16 ומעלה.
עריכה- לא צריך רישיון אבל זה מגיל 16 ומעלה.
באותו הנושא: