10 תשובות
כן בטוח יש משהו
דלת פתוחה אולי? אני יודעת שזה עד גיל 16 או 17 אבל אולי בגלל שאת חיילת זה גם בדיסקרטיות
יש את מרכז לילך לדעתי
יש את מהו"ת
למה להפיל?
תמסרי אותו לאימוץ עד שתהי מוכנה לגדל אותו
אנונימי
הפלה=רצח
אנונימי
דווקא לפי הפרסומות אפרת נראת מבטיחה
והיא לא שאלה מה לעשות, היא כבר החליטה
והיא לא שאלה אם הפלה זה רצח או לא [דרך אגב זה לא רצח]
לכל אחת יש את הזכות להפיל אם היא רוצה
אל תעשי הפלה את תצטערי על זה אחרכך
אני לא אומרת לך מה לעשות כן?, תעשי מה שאת רוצה אני פשוט חושבת שהפלה זה רצח לכל דבר.

עריכה: למה המינוסים אמרתי את מה שאני חושבת/~
אנונימית
אבל היא לא ביקשה מכם להגיד לה אם זה רצח או להגיד לה לא להפיל. תקראו את השאלה