4 תשובות
בלילה תסרקי את השיער ותחפפי ואחרי זה תעשי צמה (לי אישית זה עובד זה שומר לי את השיער גם פחות נפוח ובלילה לא נהיה קשרים בכלל)
אני מכירה את זה גם לי זה ככה
והדבר היחיד שעוזר זה להסתרק עם שיער רטוב ורק כשהוא רטוב
ולישון עם שיער אסוף
והדבר היחיד שעוזר זה להסתרק עם שיער רטוב ורק כשהוא רטוב
ולישון עם שיער אסוף
מרכך
תפתחי אותם כשהמרכך על השיער
באותו הנושא: