6 תשובות
אל תתחיל בים זה סתם מוזר
פשוט תיגש תגיד לה את נראת יפה ותבקש את האינסטגרם (לא לבקש ישר טלפון זה סתם מרתיע)
^למה לא?
^ למה שיטחי? רוב הפעמים שאתה מתחיל עם מישהי זה כי היא נראת טוב לפי דעתך ובאלך להכיר אותה יותר יהיה לי יותר מוזר אם מישהו יגיד לי את נשמעת חכמה כי הוא לא מכיר אותי. יפה זה מחמאה לכל דבר
כל הבנות פה "שיתאמץ עוד"
אני לא מבין
את חושבת שאת מיוחדת בגלל שאת בת ואז הבן צריך להתאמץ הרבה?
בסדר הוא מנסה להתחיל
נראה אותך מתחילה עם מישהו ומתאמצת
אני לא מבין
את חושבת שאת מיוחדת בגלל שאת בת ואז הבן צריך להתאמץ הרבה?
בסדר הוא מנסה להתחיל
נראה אותך מתחילה עם מישהו ומתאמצת
פשוט תגיד היי ותראה איך זה מתגלגל משם . בהצלחה :)
באותו הנושא: