10 תשובות
לא אכפת לי מצידי גם 200 קילו העיקר אופי טוב
כע ברור
כל עוד יש בה את כל מה שאני אוהב מצידי שתשקול אפילו טון, היא עדיין שלי
כל עוד יש בה את כל מה שאני אוהב מצידי שתשקול אפילו טון, היא עדיין שלי
אנונימי
לא.
אנונימי
לא
כן. משקל לא משנה לי
אנונימי
לא יודע. מה שכן, אם השאלה הייתה מופנית לנשים, הן היו עונות לא בלי בושה
^לא בהכרח למה להכליל
אני כן
its just me הרוב
100 קילו? כפרה זה לא בחורה זה דוב
באותו הנושא: