10 תשובות
כי זה מוזיקה טובה
כי יש אנשים שממש מתחברים לזה ולסגנון הזה,והם מתחברים ליוצרים
והאיידולז באמת עובדים קשה יש כאלה שחיכו 9 שנים עד שיגיע הדביות(הופעה ראשונה) שלהם הם זמרים טובים,רקדנים טובים,ועל הדרך גם מדגמנים שרים בקוריאנית ובאנגלית ובלי קשר יש המון אנשים שאוהבים את המוזיקה הזאת (גם אני) אני אישית דיי מתחברת לזה ואני גם קוריאנית ויש המון אסייתים שמקשיבים לזה(וגם מארצות אחרות)
קיצור המון אנשים אוהבים אתזה

מקווה שהסברתי 0_0
לא נדע לעולם, זה פשוט מדהים מדי
כי זה לא רק מוזיקה זה גם ריקודים ואני חושבת שלכל שיר שלהם יש משמעות וכל שיר שלהם שונה מהשני וגם הם ממש מצחיקים והם נותנים למעריצים תכנים שונים כמו תוכניות משל עצמם וזה
אני בהתחלה נכנסתי לזה רק בגלל היופי שלהם אבל אז באמת התחלתי לאהוב אותם חח
מוזיקה מסרטנת
כי זה מדהים מדי, זו הסיבה :)
מה ממכר בזה
באלי למות שאני שומעת את זה
כי זה מטורף בצורה מושלמת!!
כל הקצב, המוזיקה, הכוראוגרפיה, האפקטים המדהימים וכמובן הממברים של הלהקות- הכל כל כך טוב!!
אבל כמו סרטן, זה מתפשט די מהר ;)
כי זה כמו סמים ממכר