5 תשובות
תכלס אין כל כך מה לעשות בעזריאלי אבל עדין סבבה שם וגם דיזינגוף סבבה אז אין לי תשובה
בעזריאלי יש חנויות טובות אבל מפוצץ
הסנטר קצת מדכא כזה והוא מסובך כזה לא אוהבת להיות שם אבל גם שם יש אחלה חנויות
הסנטר קצת מדכא כזה והוא מסובך כזה לא אוהבת להיות שם אבל גם שם יש אחלה חנויות
מבחינת חנויות בגדים נראלי עזריאלי אבל בסנטר יותר מגניב וכיף פשוט תלוי מה את מחפשת
שואל השאלה:
אבל עם היית צריכה לבחור??
אבל עם היית צריכה לבחור??
אנונימית
למה לא שניהם
באותו הנושא: