8 תשובות
היה עדיף את ג'וזי
מסכימה ברמות
איכס לא
ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא!!
וואי עצבנת אותי רצח עכשיוו
לא משנה מי היה מנצח ליהודה לא הגיע לנצח!!
אנונימית