7 תשובות
רציתי ג'וזי אבל לא באמת אכפת לי
שואל השאלה:
לגמרי
אנונימית
מגיע לה למרות שהייתי בעד אורן
היא חמודה אבל היא לא עשתה כלום בעונה הזאת היה מגיע לג'וזי
אנונימית
לפי דעתי היא באמת בן אדם טוב אבל לא הגיע לה בכלל לזכות ! לג'וזי היה הכי מגיע בן אדם שלמות הבריאה
מכור לגמרי קידמו אותה בלי הפסקה,עשו לה כתבה על סיפור החיים האישי שלה בכל מקום דחפו אותה , הביאו לה את אייל גולן,זאב רוות, מירי רגב די נו יש פה כל כך הרבה סיבות למה זה מכור
ועצוב שאנשים נפלו למשחק של ההפקה וזהבה כמו בכל עונה .
התעללו בגוזי, רכבו על הגב שלו כל העונה ובסוף לא זכה בגלל אנשים תמימים שמשום מה החליטו שעציץ ראוי לזכות ושוב פעם נפלו למלכודת של ההפקה
סיימתי עם העונה המעפנה הזו ובעונה הבאה אגב האנשים שהצביעו לזהבה תודו צפיתם את העונה בגללה ? ברור שלא חח כמה תמימות היא כולה משעממת הייתה סתם קישוט
אנונימית