7 תשובות
לא, זו הקימה המהירה
לא זה קורה תקומי יותר לאט פעם הבאה
שואל השאלה:
בדרך כלל יש סתם סחרחורת... עכשיו זה ממש מוגזם
שואל השאלה:
לא
קמתי לפני כמה שעות
לא זה סתם שקצת מהר...
זה נראלי כמו שברכבות הרים כשיורדים מהר מרגישים שהבין עולה למעלה וזה
זה קורה לי תמיד בדרך כלל כתוצאה שלא שתיתי מספיק מים, אולי זה קשור גם במקרה שלך..
אולי בגלל שלא אכלת ושתית מספיק היום אז זה ממש כאב.