5 תשובות
כן
זה לא כזה טוב עדיף לקנות קצת יותר יקר ויותר איכותי
כן אני אבל הרוב לא באיכות כזאת טובה, אבל הדברים מגיעים טוב לא שבורים או משהו
כן כמה פעמים, צריך לבדוק טוב את המידות ואת האיכות של הבגדים
ההזמנה הראשונה תמיד הכי גרועה
ההזמנה הראשונה תמיד הכי גרועה
אני הזמנתי ולא נשבר לי כלום והכל הגיע איכותי ברמות אבל תמיד ליתר ביטחון תבדקי ביקורות אם אין ביקורות אל תיקחי את הסיכוי ואל תזמיני
באותו הנושא: