אני רוצה לחגוג בחמישי, אני חוגגת 16 אז מנסתם לא יהיה פעילויות יותר כמו פגישה כזאת שמדברים וכל זה, זה סבבה לא? כאילו עשינו כבר יומולדת בסגנון הזה והיה ממש נחמד אולי לחשוב על פעילות קטנה חמודה אבל לא משהו מעבר נכון? אני כאילו רוצה שזה סתם תיהיה פגישה אבל עם הטייטל של יומולדת ולא באמת משהו מיוחד אני פשוט אני אכין עוגה אבל חוץ מזה לא יותר מדי אולי יש לכם המלצות או משהו בכללי