7 תשובות
שואל השאלה:
אין, ליטרלי אין.^
אנונימית
אולי איפור קליל
שואל השאלה:
נראה לי אני פשוט מקבלת את זה שאני אלך בלי איפור לתמיד כי איפור נראה עליי נורא

לא, זה נראה עליי כמו ליצן
אנונימית
וואי גם אני כזאת, אבל תנסי לאהוב את עצמך כי את מהממת
תלמדי מה האיפור שמתאים לך לצורת פנים שלך מה יפה להבליט ומה פחות
פעם הייתי מנסה להתאפר וזה בכלל אבל לא היה מחמיא לי,גם שיניתי סגנון איפור כי מה שמתאים למישהי אחת לא בהכרח יתאים לשנייה ועם הזמן למדתי להתאים איפור במיוחד בשבילי,תנסי לחפש סרטונים ביוטיוב לגבי איפור ולמשל תמיד ניסיתי איפור גס וניראתי כמו איזה טרנסג'נדר חחח ואז הבנתי שמתאים לי איפור קליל יותר ובהיר
יש צורה מסויימת להתאפר תלמדי תאמיני לי הבטחון עולה :)