17 תשובות
זה סבבה העיקר נהנת
אנונימי
לא זה אחלה
סבבה, בתאבון.
ירקות / פירות?
תאכלי מה שאת רוצה את צריכה לחשוב רק על עצמך ולא מה אנשים יגידו
וואו זה כלום את תתעלפי אם את מנסה להרזות זה ממש לא הדרך לכי לדאיטנית שתבנה לך תפריט מסודר של אורח חיים בריא עם הרבה אוכל מזין וטעים
לא אכלת הרבה אבל גם לא אכלת בריא.. אז זה לא משנה.
אם את מנסה להוריד במשקל תנסי להפחית בפחמימות ותאכלי יותר בריא ואפילו בכמויות יותר גדולות
לא זה סבבה :)
הוהו פאק שחכתי לאכול היום אכלתי רק חצי פאלפל אני אלך לנשנש לי חמץ
לא כל אחד מנסה להוריד במשקל
יש כאלה שסתם רוצים להנות בחיים שתדעו לכם
שואל השאלה:
סלב סטיפס^
זה בציניות?
אנונימית
חחח זה ממש לא להנות היא לא אכלה כלום לא יודע מה עובר פה על אנשים שאוכלים כזה קצת זה פשוט המתכון להתעלפות ובית חולים
תאכלי מה שבאלך
שואל השאלה:
מה אני מרגישה שאכלתי ממש הרבה
בכללי אני אוכלת פחות
אנונימית
טוב אתה בן 112 מי אני שיתווכח איתך
לא את לא אכלת כלום פשוט כלום זה מה שאוכלים בארוחת צהריים בדרך כלל
צודק אחי ולהגיד תואכלי מה שבא לך זה ממש לא נכון היא צריכה אנרגיה לגוף