9 תשובות
או תגידי לי שלום אם תראי אותי :3
ואטאבר לא זה נשמע אחלה
נשמע מושלם!!!!
ממש לא, תהני:)
כאילו מקסימום אל תלכו לחלק מהחנויות
נשמע אחלה
it's never 2 much, תהני :)
שואל השאלה:
^^^^^ תקשיבי את יפהייפיה
האמת שאני הולכת מחר כי ידעתי שהיום יהיה מפוצץ אבל אני חושבת שגם מחר יהיה בפועל :(
אנונימית
^הסנטר תמיד מפוצץ :)
^^ יאו תודהה
לא יודעת אני עוברת בסנטר רק בשביל להגיד מזלט לחבר,אז אין לי מושג אם יהיה מפוצץ או לא
שואל השאלה:
יאס אבל אתמול היה בחירות וכל הסטורים שלי היה אנשים ששואלים מי בא לסנטר וכל יום בחירות שהלכתי היה לי התקף חרדה אבל נראה לי שבערב כזה ביום רביעי זה סבבה
אבל כן בכל זאת תא
אנונימית
באותו הנושא: