12 תשובות
שאלות עמוקות
וואלה יש מצב, עכשיו אני מתחילה לחשוב שעות... מחשבות של 3 בבוקר
יש אין סוף יקומים מקבילים, אז יש גם יקומים בהם את מגשימה את כל החלומות שלך :)
מחשבות מקלחת.
יש כמה תאוריות. אחת התאוריות מדברת על זה שהחלום הוא המשך טבעי ליממה שלנו ובו אנחנו מעבדים דברים לא סגורים ומוצאים להם פתרונות דרך החלימה. ע"פ פרויד ואחרים חלום הוא ביטוי לחלומות הנסתרים שלנו שלא תמיד יכולים לקבל ביטוי במציאות. לאלימות. למיניות ולפחד מהמוות. רק בחלום יש לנו סיכוי לעסוק בכאלה דברים. כמובן שלכל החלומות יש מסר והוא תמיד פתחו עם מעמיקים בו. והוא פעמים רבות מכוון אותנו מחדש
הלוואי ואיך אני מתחלפת איתהה
מה זה התיסבוכים האלה ב5:40 בבוקר
תמיד ידעתי שפטריק קיים
שנכנס אריה לבית ספר שלי והמזכירה אצלנו חונקת אותו עם הסוודר שלה?
כלבים ציוניים תצאו לנו מהמדינה
כשאני חושב על זה יכול להיות, כי בעיקרון יש אינסוף יקומים לכן חייב להיות יקום שהוא החלומות שלנו, משוגעים עד כמה שלא יהיו.
אז היקום המקביל ממש מוזר. כי לפעמים זה טוב ולפעמים זה פחד מוות ודיכאון