התחברות
הרשמה
הייתי חולה בקורונה ביולי ועשיתי לפני שבועיים חיסון
עכשיו אני אמורה להוציא תעודת מחלים?
24 במרץ 2021, 08:21
קורונה
מחלות
וירוסים
ישראל
חיסונים
תשובה אחת
כן
אנונימית
באותו הנושא:
רגע אם הייתי חולה בקורונה ביולי ועשיתי חיסון
אם הייתי חולה בקורונה ביולי אני יכולה לעשות חיסון?
הייתי חולת קורונה וילד מהקפסולה שלי התברר כחולה קורונה אני צריכה בידוד,נכון?
הייתי ליד חולה קורונה והודיעו לי שאני צריכה להיכנס לבידוד ולהיבדק מחר. אם בבדיקה יצא שאני לא חולה בקורונה עדיין
שאלה רצינית אם הייתי ליד חולה קורונה והוא הפליץ לידי, אני יכולה להדבק מזה בקורונה?
הייתי חולה בקורונה
אני רוצה לעשות בדיקת קורונה (הייתי ליד חולה קורונה) כרגע אני בבידוד בבית
אני חושבת שאני חולה בקורונה מי שהיה חולה בקורונה זה מה שהרגשתם או משהו אחר?
אם לא הייתי ליד חולה שנדבק בקורונה וגם לא הייתי בחו"ל בכלל בזמן האחרון
יש סיכוי להידבק בקורונה אם הייתי ליד אדם חולה?
האם אתה אהיה צריך להתחסן אם הייתי חולה בקורונה?